اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۴۶۹۹۱
۲۲۴۱
۲۲۴۱
پ

سپاهان با یک موقعیت سه گل زد و شانسی برد!

سرمربی پیکان می‌گوید اخراج بازیکن سپاهان به ضرر تیم‌شان شده و برد حریف را شانسی دانست.

ورزش سه: سرمربی پیکان می‌گوید اخراج بازیکن سپاهان به ضرر تیم‌شان شده و برد حریف را شانسی دانست.

سپاهان با یک موقعیت سه گل زد و شانسی برد!

رسول خطیبی، سرمربی پیکان، پس از بازی مقابل سپاهان در کنفرانس خبری گفت: هیچ کار خاصی انجام ندادند و با ده-دوازده موقعیتی که داشتیم یک گل زدیم و با یک موقعیتی که داشتند به ما سه گل زدند و دو تای دیگر را خودمان دادیم. ما هنوز چندتا از بازیکنانمان به خودباوری نرسیده‌اند و باعث شد نتیجه را واگذار کنیم. هیچ تیمی از لحاظ فوتبالی چنین فوتبالی را مقابل سپاهان بازی نکرده بود. بازیکنان ما فوق العاده بازی کردند. با احترام به تیم سپاهان، امروز شانس با آنها یار بود و واقعا شانسی بردند‌.

رسول خطیبی راجع به جوان‌های تیمش اضافه کرد: ما از لحاظ فوتبالی مشکل نداریم و چندتا بازیکن نسبتا باتجربه داریم و چندتا جوان داریم و تا به خودباوری برسند زمان می‌برد. ما بازی‌های قبل هم باید ۳ امتیاز را می‌گرفتیم اما من سرمربی باید تاوان بدهم. تیم من از لحاظ فوتبالی بهترین را ارائه می‌دهد و ان‌شاءالله این خودباوری به بچه‌ها برسد. مطمئنم که بعد از تعطیلات از پیکان خواهند گفت و به برد هم می‌رسیم.

او در مورد تیمش ادامه داد: ما سه دفاع وسط داریم و تنها بازیکنانی که از آنها بسیار راضی‌ام، دفاع وسط‌هایمان هستند و مشکلمان در خط جلو است. جلوی سپاهان ده دوازده موقعیت پیدا کنی خیلی خوب است؛ آنها اگر دوازده موقعیت داشتند ده گل می‌زدند! ان‌شاءالله در تعطیلات کار کنیم. به باشگاه لیست دادم و امیدوارم چند بازیکن اضافه شوند و بهتر بشویم.

او در مورد اخراج دانشگر و تاثیرش در روند پیکان گفت: کاش بازیکنشان اخراج نمی‌شد. تیمی که ده نفره می‌شود، سه چهار برابر انرژی می‌گذارد. به ضرر ما شد. بچه‌های ما فکر کردند با آن اخراج کار را تمام کرده‌اند و ضربه خوردیم.

او در مورد شرایط روحی بد غلامرضا ثابت ایمانی توضیح داد: ثابت بازیکن خوبی است، ولی بعضی‌ها بازیکن را هوایی می‌کنند. خواستن تیم‌ها تمرکز او را برهم زده بود و این هفته هم مریض حال بود. یک مقدار تیم‌های دیگر اذیت می‌کنند و کار خوبی نیست. اگر واقعا می‌خواهند به باشگاه نامه بزنند. اگر تیم بزرگ باشد دوست دارم پیشرفت کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج