۱۳۴۸۲۶۶
۲۱۱۳
۲۱۱۳
پ

مقایسه جالب بنزما با قایدی توسط قلعه‌نویی

امیر قلعه نویی می‌گوید دوست ندارد مدام از مشکلات تیم ملی بگوید و تلاش می‌کند با امکانات موجود و نیروی انسانی ایران کار رادپیش ببرد.

ورزش سه: امیر قلعه نویی می‌گوید دوست ندارد مدام از مشکلات تیم ملی بگوید و تلاش می‌کند با امکانات موجود و نیروی انسانی ایران کار رادپیش ببرد.

این روزها امکانات و هزینه‌های فوتبال عربستان و فراهم کردن بهترین زیرساخت‌ها در کل فوتبال جهان زبانزد شده و این اتفاق موضوع مورد سوال خبرنگاران از امیر قلعه‌نویی شد. او در پاسخ به اینکه مانچینی به تیم ملی عربستان آمده و مقایسه ایران با این تیم و لیگ‌شان در این روزها زیاد است، گفت: ما از خیلی از مسائل عقبیم. من در سال ۸۵میلادی در قطر بازی می‌کردم. وقتی قطر آن موقع را با الان مقایسه می‌کنم باورم نمی‌شود. ولی ما یک چیز خیلی خوبی داریم و آن معرفت‌ است که ایرانی‌ها در شرایط سخت دارند و نیروی انسانی خوب.

سرمربی تیم ملی در مورد پخش بازی‌های لیگ عربستان در ایران گفت: بله همه کشورها هزینه می‌کنند. برای اولین بار دیدم رسانه ملی بازی الهلال و الاتحاد را نشان داد. این به خاطر توجه و هزینه‌هایی است که شده ولی ما هم بازیکنان بزرگی داریم‌. از نظر ساختاری، زیرساخت و برنامه‌ریزی نیاز داشتیم که با تیم‌های بهتری بازی کنیم اما این دست من نبود.

او در مورد اینکه دوست ندارد مدام از مشکلات حرف بزند توضیح داد: یک سری مشکلات مالی هست اما هی نیاییم بگوییم مشکل، مشکل! باید با شرایط موجود نهایت تلاش‌مان را بکنیم. فدراسیون و کادرفنی، همه تلاش می‌کنیم که نتایج خوبی بگیریم. من آن آدم نیستم که مشکلات را مدام بگویم و فرار رو به جلو کنم. شرایط‌مان از خیلی مسائل عقب‌تر است. اگر آنها بنزما را دارند ما هم طارمی و آزمون و محبی و قایدی را به عنوان لژیونر داریم. واقعیت هم این است که آنها در حال پیشرفتند اما نباید خودزنی کنیم. نیاز داریم زیرساخت‌های‌مان درست شود. من این را ۱۵سال پیش می‌گفتم و آنهایی که می‌خواستند حمله کنند گفتند این کار بلد نیست بکند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج