اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۴۸۵۴۰
۱۳۵۸
۱۳۵۸
پ

شرفی: قلعه‌نویی بهترین انتخاب برای تیم ملی بود

اصغر شرفی بازیکن سال‌های دور فوتبال ایران معتقد است که تیم ملی می‌تواند در جام ملت‌های آسیا به قهرمانی فکر کند.

همشهری آنلاین: اصغر شرفی بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران معتقد است که تیم ملی می‌تواند در جام ملت‌های آسیا به قهرمانی فکر کند.

شرفی در گفت‌وگو با همشهری آنلاین، در ارتباط با وضعیت تیم ملی فوتبال ایران در فاصله چند ماه تا شروع بازی‌های جام ملت‌های آسیا گفت: «همه چیز خوب است و در تیم ملی هم آرامش برقرار است. ما بازیکنان خوبی داریم که خیلی از آنها در خارج از ایران بازی می‌کنند،. اگر از آنها به خوبی استفاده شود، می‌توانیم به نتیجه گرفتن تیم ملی در این جام امیدوار باشیم.»

او با اشاره با حضور امیر قلعه‌نویی در راس هدایت تیم ملی تاکید کرد: «قلعه‌نویی حالا یک مربی باتجربه است که زیر و بم فوتبال را می‌شناسد، او در بین مربیان ایرانی بهترین انتخاب برای تیم ملی بود و امیدوارم به هدفی که دارد دست پیدا کنند. مربیان ما خیلی بهتر از افرادی مثل ویلموتس هستند که به اینجا آمدند و هیچ کاری انجام ندادند. جالب اینجا است آنهایی که ویلموتس را آوردند و آن افتضاح را رقم زدند، شغل‌های بالاتری گرفتند.»

شرفی در مورد اینکه آیا ایران با وجود تیم‌هایی مثل استرالیا، کره، عربستان و ژاپن شانسی برای قهرمانی در جام ملت‌های آسیا دارد، گفت: «آنها از لحاظ امکانات، پول و ... شرایط بهتری دارند ولی همه چیز را نمی‌شود با پول خرید. ما هم تیم خوبی داریم و با این بازیکنان می‌توانیم به قهرمانی در آسیا فکر کنیم اما کار خیلی سختی داریم. ما کشور ثروتمندی هستیم و می‌توانیم در فوتبال و همه زمینه‌ها رشد کنیم، مردم هم دوست دارند بهترین اتفاقات را تجربه کنند.»

او در خصوص بازی‌های لیگ برتر و اینکه کدام تیم شانس اول قهرمانی است، خاطرنشان کرد: «از حالا زود است در مورد این موضوع صحبت کنیم. من سبک فوتبال سپاهان و گل‌گهر را می‌پسندم و آنها فوتبال کلاسیکی را بازی می‌کنند، البته منظورم این نیست که تیم‌های دیگر بد بازی می‌کنند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج