اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۴۸۷۸۰
۴۰۳۳
۴۰۳۳
پ

حضور این بازیکن خارجی در استقلال منتفی شد

بازیکن مصری مدنظر باشگاه استقلال همچنان توافقنامه سه‌جانبه‌ بین او، آبی‌ها و باشگاه قبرسی را تایید نکرده است و حضورش در ایران در هاله‌ای از ابهام قرار دارد؛ هر چند حتی در صورت منتفی شدن این انتقال، استقلال هیچ‌گونه غرامتی پرداخت نخواهد کرد.

ایرنا: بازیکن مصری مدنظر باشگاه استقلال همچنان توافقنامه سه‌جانبه‌ بین او، آبی‌ها و باشگاه قبرسی را تایید نکرده است و حضورش در ایران در هاله‌ای از ابهام قرار دارد؛ هر چند حتی در صورت منتفی شدن این انتقال، استقلال هیچ‌گونه غرامتی پرداخت نخواهد کرد.

ماجرای جذب دومین بازیکن خارجی استقلال با چالش بزرگی روبه‌رو شده است؛ چالشی که شاید باعث شود گزینه استقلال تغییر پیدا کند!

جواد نکونام، سرمربی استقلال در نشست مطبوعاتی پیش از بازی این تیم با استقلال خوزستان درباره جذب دو بازیکن خارجی صحبت و به طور رسمی اعلام کرد که برای تقویت تیمش به دو بازیکن خارجی نیاز دارد و جذب یک بازیکن او را راضی نمی‌کند!

باشگاه استقلال در آخرین روز نقل و انتقالات موفق شد با گوستاوو بلانکو مهاجم آرژانتینی به توافق رسیده و قرارداد همکاری امضا کند.

عمر وردا دیگر گزینه خارجی است که نکونام خواهان جذب او بود. ماجرای این بازیکن مصری با استقلال از هفته‌ها قبل استارت خورده اما به شکل عجیبی پیچیده شده است.

وردا که از لحاظ ظاهری با محمد صلاح، ستاره تیم فوتبال لیورپول و فراعنه شباهت‌هایی دارد، در حالی که با نماینده آبی‌پوشان در حال مذاکره بود، سر از تیم راجا کازابلانکا مراکش درآورد اما ۱۲ روز پس از عقد قرارداد با این باشگاه مراکشی به دلیل بیماری و شرایط روحی، قراردادش را فسخ کرد و به قبرس رفت تا با دوکسا قرارداد امضا کند اما گرفتار در حاشیه‌ای بزرگ، از فرودگاه دیپورت شود و به دلیل مشکلات مربوط به مدارک و ابهام در صحت برخی مدارک شناسایی و هویتی، اجازه ورود به قبرس را پیدا نکرد و در نهایت راهی اسکندریه مصر شد و به زادگاهش بازگشت.

باشگاه استقلال پس از عدم حضور این بازیکن در قبرس مذاکرات جدیدی را شروع کرد اما با توجه به اینکه قرارداد وردا با دوکسا فسخ نشده است، این باشگاه مصری در انتقال وی نقش عمده‌ای ایفا خواهد کرد.

آبی‌پوشان با دوکسا وارد مذاکره و در نهایت تفاهمی حاصل می‌شود که براساس آن توافقنامه سه‌جانبه‌ای میان طرفین به امضا برسد تا وردا در لیگ بیست‌وسوم پیراهن آبی‌ را بر تن کند.

باشگاه دوکسا توافقنامه سه صفحه‌ای را تنظیم و برای باشگاه استقلال ایمیل کرد. باشگاه استقلال نیز همچون باشگاه مصری قراردادی که امضای مدیرعامل و مُهر باشگاه ذیل آن به چشم می‌خورد را برای وردا فرستاد تا او آن را امضا کند.

اما با گذشت چند روز از ارسال این ایمیل، عمر وردا هنوز توافقنامه را امضا نکرده است. این بازیکن که یکی از جنجالی‌ترین بازیکنان فوتبال مصر محسوب و به اتهام مشکلات اخلاقی از تیم ملی فوتبال مصر نیز کنار گذاشته شده، برای حضور در ایران و پوشیدن پیراهن استقلال مردد است!

تردید وردا بی‌ارتباط با خصوصیات اخلاقی این بازیکن نیست و او به خوبی می‌داند که در صورت تمایل به عقد قرارداد با استقلال و زندگی در ایران، باید طبق چهارچوب و مقررات رفتار کند.

به نظر می‌رسد اگر وردا ظرف ۲۴ ساعت آینده پای توافقنامه با استقلال را امضا نکند پرونده جذب وی بسته خواهد شد و نکونام گزینه دیگری را معرفی خواهد کرد.

البته ذکر این نکته ضروری است که با توجه به اینکه وردا توافقنامه سه جانبه را امضا نکرده است، حتی در صورت آبی‌پوش نشدن این بازیکن، باشگاه استقلال هیچ گونه غرامتی را پرداخت نخواهد کرد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج