اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۵۰۴۸۸
۲ نظر
۲۲۸۱۳
۲ نظر
۲۲۸۱۳
پ

راهکار عجیب ایمان مبعلی به یحیی برای مقابله با النصر

در رابطه با همگروهی پرسپولیس با تیم پر ستاره النصر عربستان و الدحیل با ایمان مبعلی هم صحبت شدیم که در زیر میخوانید.

ایران ورزشی: در رابطه با همگروهی پرسپولیس با تیم پر ستاره النصر عربستان و الدحیل با ایمان مبعلی هم صحبت شدیم که در زیر میخوانید.

در ایران شانس زیادی برای بردن داریم و قطعاً بازنده بازی بزرگ در کشورمان نیستیم و باید از این شانس بزرگ استفاده کنیم هر چند در عربستان کارمان سخت است و آنجا تیم عربستانی به جهت میزبانی همه شرایط را برای بهره بردن از میزبانی‌اش انجام خواهد داد. در این بین من منسجم بودن تیم پرسپولیس که به واسطه تغییرات کم این تیم بوده را شانس بزرگ این تیم برای موفقیت می‌دانم. تیمی که در سالیان اخیر دو بار با دو مربی‌اش به فینال رسیده و تجربه بازی‌های بزرگ را دارد. به این دلیل من قدرت بازیکنان بزرگ پرسپولیس در کنار کادر فنی خوب و با تجربه‌ای که در راس‌شان یحیی گل محمدی است را یکی از مهم‌ترین مزیت‌های پرسپولیس می‌دانم که از این موضوع می‌تواند به بهترین شکل ممکن استفاده کند.

یحیی یک تیم یکدست در اختیار دارد ضمن اینکه خیلی از مواقع گلزن تیم در بازی‌های حساس می‌تواند از بین مدافعان و هافبک‌ها باشد که در این دو فاز هم پرسپولیس بهترین شرایط را دارد.

تجربه یحیی در عالم مربیگری خیلی بیشتر از من است به همین دلیل من نمی‌توانم توصیه فنی خاصی برای ایشان داشته باشم اما معتقدم پرسپولیس در ۲۰ دقیقه ابتدایی باید طوری بازی کند که حریف متمول و قدرتمند خودش را عقب بزند و به خواسته‌اش برسد. در این بین امیدوارم مسئولان تیم پرسپولیس و فدراسیون نهایت تلاش‌شان را انجام دهند بازی با حضور تماشاگر انجام شود تا با استفاده از این جو و شوری که هواداران به وجود می‌آورند پرسپولیس برنده بازی بزرگ باشد. شوت زدن و استفاده از ضربات ایستگاهی و خیلی از موارد دیگر می‌تواند راهکاری برای رسیدن پرسپولیس برای گلزنی باشد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      به به چه راهکاری،،،تیم لنگ فقط داور میتونه نحانش بده با اون تماس بگیر

    • ناشناس

      دقیقا😂😂😂

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج