اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۵۱۷۰۹
۶ نظر
۳۳۸۳
۶ نظر
۳۳۸۳
پ

معمای خارجی‌هایی که این روزها از آمدن به ایران فرار می‌کنند

ماجرا از این قرار است که بازیکنان تراز اول خارجی به ایران نمی‌آیند، در واقع آن اتفاقی که برای لوکادیا افتاد و رفت و نیامد حالا دارد در اشکال دیگری تکرار می‌شود

برترین‌ها: ماجرا از این قرار است که بازیکنان تراز اول خارجی به ایران نمی‌آیند، در واقع آن اتفاقی که برای لوکادیا افتاد و رفت و نیامد حالا دارد در اشکال دیگری تکرار می‌شود، این فرضیه البته کاملا تایید شده نیست، مثال نقضش شاید حضور مورایس و خمز و امثالهم باشد، یکی می‌گوید فحاشی برخی اکانت‌های اینستاگرامی پای پست‌های این بازیکنان در فضای مجازی، عامل فراری دادن این‌هاست، دیگری تبلیغات منفی درباره ایران را دلیل اصلی ماجرا می‌داند، بغل گوشمان هم که عربستان و آن اوضاع حسرت‌بار. در اینجا نگاهی به ماجراهای درویش و  گزینه‌های فراری پرسپولیس داریم.

رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس شب گذشته و در برنامه فوتبال برتر درباره مذاکره با بازیکن خارجی و جذب کایسدو گفت: «ما با یک بازیکن تمام کرده و قرارداد را برایش فرستاده بودیم، ولی برخی افراد کاری می‌کنند که آدم شرمنده می‌شود. این بازیکن گفت باید با خانواده‌ام مشورت کنم، اما امروز دیدیم ناراحت است. این بازیکن گفت از دیروز برای همسر من در فضای مجازی دشنام فرستاده‌اند! بازیکن موردنظر ما کایسدو بود. متأسفانه فضای دلالی با ما روابط حسنه ندارد. این بازیکن هم گفت نمی‌آیم و جذبش منتفی شد.»

در واقع درویش گناه نیامدن کایسدو را گردن هواداران رقیب انداخته است!

معمای خارجی‌هایی که این روزها از آمدن به ایران فرار می‌کنند

گفته‌های رضا درویش در تلویزیون باعث واکنش منفی هواداران هر دو تیم پرسپولیس و استقلال شد.

یک هوادار پرسپولیس در توئیتی علیه مدیرعامل پرسپولیس نوشت: آقای مدیرعاملی که کل افتخارت این شده که مالیات باشگاه رو از سال ۱۳۷۵ به این ور تصویه کردی و اونم از وزیر اقتصاد تشکر میکنی که بخشیدن پولو و هر روز اینو منت میزاری؛ یه پیشنهاد واست دارم سال بعد قرارداد کل تیمو فسخ کن با تیم نونهالان بیا تو لیگ تا جایزه کم هزینه ترین لیگ و بهت بدن با افتخارم بگو سقفو رعایت کردم، تیمو با ده میلیون بستم؛ هیچ مدیرعاملی هم تو جهان توانایی این کارو نداره، واسه همینم منت باز رو دوش هوادار؛ واقعا خجالت نمی‌کشی تیمت یه دونه مهاجم نوک تخصصی نداره چه برسه بنجل باشه یا تاپ، حالا برای ماسمالی میگی کایسدو بخاطر دوتا کامنت نیومد؛ اخه چی بهت بگم کایسدو سال های سال تو لاتزیو و جنوا و اینتر ایتالیا بازی کرده لیگی که نژادپرستانه ترین لیگ اروپاست چرا حرف بی منطق میزنی!

یک هوادار استقلال هم واکنشی تند نسبت به گفته‌های درویش داشت: حرف های دیشب درویش در مورد عدم جذب کایسدو چرت و پرت محض و صرفا ارائه یک راهکار بسیار زشت به هوادارای فوتبال برای توهین به خانواده های فوتبالیست ها بود.

چرا هیچکس با این آدم برخورد نمیکنه؟ اسپانسرامون رو کنسل میکنه، ازاونطرف به هواداراش یاد میده تا هرتیمی خواست خارجی بخره برن پبجش فحشش بدن تا نیاد ایران.

معمای خارجی‌هایی که این روزها از آمدن به ایران فرار می‌کنند

هوادار دیگری از پرسپولیس نوشت: آخه واقعا با عقلتون جور در میاد به خاطر فححش کنسل بشه ؟

تابلوعه سوءمدیریت و بی عرضگی مدیران خودمونه

آقای مدیر مقصر شمایی که عرضه یه مذاکره سکرت نداری...

کانال هواداری پرسپولیس به درویش حمله کرد و نوشت:

کایسدو به درویش ویس میده: سلام به من و زنم فحش دادن پس من نمیام.

جواب درویش: سلام اوکی خدافظ!

یعنی انقدر احمقیم همچین چیزی رو میایم باور میکنیم؟ یعنی باشگاه نیومد به کایسدو توضیح بده بگه آقا اینا هوادارای حریفن شما چرا این همه قلب قرمز و پیام محبت آمیزی که برات فرستادن رو نمیبینی؟

به شعور خودمون توهین کردیم اگه همچین چیز مسخره‌ای رو باور کرده باشیم، ده برابر پیامای استقلالی‌ها، هوادارای پرسپولیس یا قلب قرمز گذاشتند یا کامنتی که یارو خوشش بیاد.

بازیکنی که تو سری آ و پریمیرلیگ بازی کرده که توهین نژاد پرستی میکنند انقدر بچه ست و غیر حرفه ایه که از ۴ تا پیام بترسه؟

کانال هواداری استقلال هم با انتشار تصویری از کامنت‌هایی منفی از طرف هواداران پرسپولیس برای  گووستاو بلانکو مهاجم آرژانتینی و جدید باشگاه استقلال به مدیرعامل پرسپولیسی‌ها حمله کرد.

معمای خارجی‌هایی که این روزها از آمدن به ایران فرار می‌کنند

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      داخلی و خارجی ازتون فراری ان

    • ناشناس

      وقتی خوده ایرانیا از ایران فراری اند، اونوقت انتظار دارید خارجیا بیان ایران؟؟؟؟؟
      فقط افغانی میاد ایران...
      از افغانستان بازیکن بخرید..خخخخخ

    • ناشناس

      چه عکس حسرتباری در خاورمیانه تک بودیم

    • ناشناس

      هنر نزد ایرانیان است و بس
      کجا رفت ان همه هنر و راستی
      که جایگزینش شده اهریمنی و بد ذاتی

    • یا حق

      این بدعت بد را خود مدیران پرس پولیس گذاشتن نمونه زشتش تهدید ایرانسل بود که اسپانسر استقلال نشه هیچ بازیکنی بخاطر چند فحش تماشگر نما کنسل نمیکنه مگر سو مدیریت سو مدیریت خودتون را گردن هواداران دو تیم که سرمایه اصلی این دوباشگاه بزرگ هوادارن هستن نندازید

    • پرسپولیسی اصیل

      بازیکن ایرانی حاضره رایگان از ایران فرار کنه بره اونوقت بازیکن خارجی بیاد تو ایران .جهنمی ساختین برامون که لنگش پیش خداتونم نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج