adexo3
۱۳۵۱۷۶۴
۳۶۳۹
۳۶۳۹
پ

فرار مالک ایرانی از انگلیس؛ جای ماندن نیست!

شبکه اسکای اعلام کرد مذاکره گروه سرمایه‌گذاری ۷۷۷ با فریدون مشیری، مالک اورتون، به نتیجه قطعی رسیده و مالک ایرانی باشگاهش را خواهد فروخت.

ورزش سه: شبکه اسکای اعلام کرد مذاکره گروه سرمایه‌گذاری ۷۷۷ با فریدون مشیری، مالک اورتون، به نتیجه قطعی رسیده و مالک ایرانی باشگاهش را خواهد فروخت.

فرار مالک ایرانی از انگلیس؛ جای ماندن نیست!

 فرهاد مشیری که در حال حاضر مالکیت 94درصد از سهام باشگاه اورتون را در دست دارد به گزارش شبکه اسکای با گروه سرمایه‌گذاری آمریکایی 777 به توافق قطعی رسیده است و به زودی قرارداد فروش باشگاه اورتون توسط او امضا خواهد شد.

مشیری مدتی است به دنبال فروش باشگاه انگلیسی است. در ماه‌های گذشته او با یک شرکت آمریکایی دیگر به توافق اولیه رسیده بود ولی معامله در لحظه آخر به هم خورد. بعد از آن نوبت به گروه 777 رسید تا در مذاکره با مالک ایرانی خواهان خرید باشگاه اورتون بشود.

فرار مالک ایرانی از انگلیس؛ جای ماندن نیست!

گروه سرمایه‌گذاری 777 در حال حاضر سهام چندین باشگاه بزرگ فوتبال اروپا را در پرتفولیو دارد که از جمله آنها می‌توان به سویا، هرتا برلین و استاندارد لیژ اشاره کرد.

البته پیش از رسمی شدن قرارداد فروش باشگاه اورتون، خریدار جدید باید الزامات لیگ برتر برای چنین انتقالی را برآورده کند. این روند ممکن است چند ماه طول بکشد ولی اسکای مدعی است ادامه فرایند فروش قطعی است و مشکلی در ادامه روند ایجاد نخواهد شد.

اورتون مدتی است از نظر ورزشی شرایط خوبی ندارد. تافی‌ها با اینکه فصل گذشته به زحمت توانستند در لیگ برتر باقی مانند اما این فصل هم شرایط خوبی ندارند و در حال حضار در رتبه هیجدهم جدول ایستاده‌اند. مشیری نگران است امسال در پایان فصل شانس با او یار نباشد و با سقوط اورتون به دسته پایین‌تر متحمل ضرر و زیان گسترده بشود.

فرار مالک ایرانی از انگلیس؛ جای ماندن نیست!

هواداران اورتون بارها در استادیوم خانگی‌شان با به نمایش گذاشتن پلاکاردهایی علیه مشیری اعتراض کرده و خواهان فروش باشگاه توسط او شده‌اند.

فرار مالک ایرانی از انگلیس؛ جای ماندن نیست!

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج