adexo3
۱۳۵۱۹۵۲
۳۴۰۷
۳۴۰۷
پ

دنیای پیچیده هری مگوایر؛ کسی او را به حال خودش رها نمی‌کند

هری مگوایر با ثبت یک گل به خودی باز هم زیر تیغ انتقادها و «توهین‌ها» رفته است.

طرفداری: هری مگوایر با ثبت یک گل به خودی باز هم زیر تیغ انتقادها و «توهین‌ها» رفته است. هری مگوایر طی دو سال اخیر فشار زیادی را تحمل می‌‌کند. مدافع ۳۰ ساله پس از شکستن رکورد نقل و انتقالات مدافعین، در بدو ورود به منچستریونایتد درخشان ظاهر شد و طی دو فصل پیاپی به ترتیب سومین و پنجمین خط دفاعی برتر لیگ را برای شیاطین سرخ به ارمغان آورد. مگوایر در رسیدن انگلیس به فینال یورو ۲۰۲۰ نیز نقش مهمی دریافت کرد و در پایان با قرار گرفتن در تیم منتخب تورنمنت، پاداش عملکرد درخشانش را دریافت کرد. با این حال، اوضاع در ادامه بر وفق مراد گران‌قیمت‌ترین مدافع دنیا پیش نرفت و کوچک‌ترین لغزش‌ها زمینه‌ساز انتقاداتی بزرگ علیه او شد.

مگوایر که در دوسال اخیر انتقاد کارشناسان و طرفداران را به خود می‌دید، اکنون در زمین مسابقه نیز با حملات طرفداران خودی و حریف مواجه می‌شود. پس از توهین برخی از طرفداران منچستریونایتد به مگوایر در تور پیش فصل آمریکا، در استادیوم حریف نیز به این بازیکن در بازی‌ها فشار وارد می‌شود. در جریان بازی با اسکاتلند، طرفداران حریف بارها به مدافع انگلیس بی‌احترامی و او را به تمسخر گرفتند و نهایتا موفق شدند در دقیقه ۶۷ هدیه‌ای که می‌خواستند را دریافت کنند. ساموئل لاکهرست از منچسترایونینگ نیوز نوشته است:

هری مگوایر در چرخه‌ منفی بی‌پایانی گیر افتاده و تنها با جدایی از منچستریونایتد این وضعیت به پایان می‌رسد. در بازی با آرسنال و اسکاتلند، طرفداران حریف مگوایر را آزار دادند و همه چیز برای او در این دو بازی اشتباه پیش رفت. او به حریفانش امید می‌دهد؛ عنصر بدشانسی و بی احتیاطی.

افت عملکرد فنی هری مگوایر کتمان‌ناپذیر است اما به نظر می‌رسد مشکلات روحی و ذهنی این بازیکن مزید بر علت شده است مدافعی که روزی کیفیت خودش را ثابت کرده بود، در ۳۰ سالگی سرنوشت تلخی داشته باشد.

دنیای پیچیده هری مگوایر؛ کسی او را به حال خودش رها نمی‌کند

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج