اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۵۲۳۸۱
۱۱۷۲۱
۱۱۷۲۱
پ

جانشین بیرانوند از حس و حال نبرد با رونالدو گفت

امیررضا رفیعی دروازه‌بان ۲۲ساله پرسپولیس حالا به دلیل اتفاقی که برای بیرانوند رخ داده به نوعی تنها آلترناتیو سنگربان اول پرسپولیس و تیم ملی محسوب می‌شود

برترین‌ها - عباس نورایی: امیررضا رفیعی دروازه‌بان ۲۲ساله پرسپولیس حالا به دلیل اتفاقی که برای بیرانوند رخ داده به نوعی تنها آلترناتیو سنگربان اول پرسپولیس و تیم ملی محسوب می‌شود اما او شاید در بدترین زمان ممکن این افتخار نصیبش بشود که قرار است از سنگر و قفس توری پرسپولیس محافظت کند، به این دلیل که اگر علی بیرو به بازی با النصر نرسد مجبور است که از دروازه پرسپولیس حفاظت کند.

جدا از تمرین تیمی با مربی اختصاصی هم کار می‌کنم، خوب می دانم که حراست از دروازه پرسپولیس چه سختی‌هایی دارد و چه دروازه‌بان‌هایی از دروازه پرسپولیس حفاظت کرده‌اند.

خیلی خوب می‌دانم که درون دروازه پرسپولیس پرافتخارترین تیم ایران و پرهوادارترین تیم آسیا یعنی چه و وقتی قرار است در درون دروازه چنین تیمی قرار بگیرید باید چقدر خوب باشید و همه فاکتورهای لازم فنی و در کنارش  موارد روحی روانی لازم را باید در بالاترین حد ممکن  داشته باشید چون پرسپولیس تیمی است که همه چیزش با همه تیم‌های دیگر ایرانی متفاوت است و اینجا همه از آن فقط قهرمانی و پیروزی می‌خواهند و بازیکنانش هم محکوم به برد و سنگربانش هم باید به نوعی کار کند که گل نخورد یا اگر گل هم دریافت می‌کند باید در کمترین حد ممکن باشد و به نوعی کار کند که مقدمات پیروزی تیمش را با عملکرد عالی در عقب‌ترین نقطه زمین به نوعی برای تیمش آسانتر سازد و بهترین عملکردها را داشته باشد و به نوعی درون دروازه تیمش بایستد که سدی مقابل دروازه حریفان به وجود آورد تا در نقاط دیگر بازیکنان هم تیمی‌اش طوری بازی کنند که مقابل دروازه پرسپولیس بسازد و موجب شود تا بقیه بازیکنان پرسپولیس بهترین عملکرد را از خودشان نشان دهند و با خیال راحت‌تری برای پیروزی بجنگند.

جانشین بیرانوند از حس و حال نبرد با رونالدو گفت

پرسپولیس دروازه‌بان‌های بزرگی را از اولین روز تاسیس‌اش تا حالا داشته است که هر کدام برای خودشان سبک خاصی داشتند و حتما همه آنها آن قدر قابلیت فنی داشته‌اند که به خوبی موفق شده‌اند از دروازه پرسپولیس حفاظت کنند اما در بین همه این سنگربان‌های بزرگ که برایم واقعا قابل احترام بوده و هستند  علی بیرانوند الگوی من است. سنگربانی که در دو جام جهانی و جام ملت‌ها حضور داشته و در لیگ قهرمانان و بازی‌های داخلی بهترین عملکرد را در پرسپولیس داشته که به نوعی یکی از دلایل اصلی قهرمانی و موفقیت پرسپولیس بوده است. این حرف من نیست بلکه همه ایران می‌دانند که علی آقا به لحاظ فنی بهترین است به همین دلیل خوشحالم در سن پایین این افتخار نصیبم شده که من بتوانم کنار چنین دروازه‌بان بزرگی تمرین کرده و از تجربیاتش استفاده کنم.

یک دروازه‌بان بزرگ برای اینکه در تیم مدعی موفق شود و پیشرفت داشته باشد نباید فقط به تمرینات تیمی اکتفا کند از این رو من جدا از پرسپولیس و تمریناتم زیر نظر مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس با یک مربی دروازه‌بان‌های خصوصی هم کار می‌کنم و روز تعطیل ندارم و حتی روزهایی که تمرینات تیمم تعطیل است با مربی خودم تمرین اختصاصی می‌کنم اینها را گفتم که همه بدانند برای قرار گرفتن در ترکیب پرسپولیس همه کار می‌کنم و از هیچ کوششی و تلاشی دریغ نمی‌کنم.

بالاخره همه دروازه‌بان‌های بزرگ دنیا از یک بازی و از یک جایی کارشان را شروع کرده‌اند، من هم هیچ ترسی از بازی برای پرسپولیس و ایستادن از درون چهارچوب پرسپولیس ندارم چون در خودم این توانایی را می‌بینم که از دروازه پرسپولیس به خوبی حفاظت کنم و ترسی هم ندارم چون بالای دو سال است که با بزرگ‌ها تمرین می‌کنم و در درون دروازه در بازی‌های تدارکاتی زیادی از دروازه پرسپولیس حراست کردم. همین امسال قبل از شروع فصل جز چند دقیقه که علی آقا درون دروازه بودند و بعد به دلیل مصدومیت بیرون رفتند در تمامی بازی‌های تدارکاتی من سنگربان تیمم بودم و کادر فنی از عملکردم رضایت کامل داشتند.

این حرف را نشانه اعتماد به نفس کاذب من به شمار نیاورید اما باور کنید هیچ ترسی از بازی مقابل بزرگان ندارم چون آنها که فضایی نیستند و بازیکن هستند. تیم ما هم کلی ستاره بزرگ دارد که جزو ستاره‌های بزرگ آسیا هستند پس پرسپولیس هم بی‌ستاره نیست به همین دلیل من فکر می‌کنم آنها خیلی استرس‌شان بیشتر است چون می‌دانند قرار است مقابل قهرمان ایران و پرطرفدارترین تیم آسیا بازی کنند. ان‌شاالله که علی آقا می‌رسد چون خودشان با اراده‌ای بالا در تلاش هستند که هر طور شده برسند و فیزیوتراپ و پزشک تیم ما هم تلاش زیادی انجام می‌دهند تا علی آقا برسد. من هم امیدوارم علی آقا برسد اما اگر به هر دلیل این مهم میسر نشد خودم با همه توان از دروازه تیمم حراست می‌کنم و از بیرانوند و بقیه ستاره‌های النصر هم هیچ ترسی ندارم. من این نکته که باید اولین بازی رسمی‌ام را مقابل النصر پرستاره بازی کنم را نشانه بدشانسی خودم نمی‌دانم چون معتقدم هر کس قسمتی دارد و شرایطی برایش به وجود می‌آید که خارج از اراده‌اش است پس اگر قرار به بازی اول رسمی‌ام مقابل النصر شد من از آن با همه وجود استقبال می‌کنم.

در ایران هیچ تیمی حریف ما نمی‌شود البته سپاهان شرایطش نسبت به بقیه تیم‌ها بهتر است اما آن تیم هم حریف ما نمی‌شود چون ما از همه بهتریم و اصلا روز و دقیقه‌ای نمی‌شود که کادر فنی و بازیکنان به قهرمانی فکر نکنند .

من فکر می‌کنم شهاب زاهدی مهاجمی تمام عیار است که تا حالا خیلی برای تیم ما تلاش کرده اما با بدشانسی توپ‌هایش تبدیل به گل نشده اما به نظرم شهاب مقابل النصر گل می‌زند و پیام‌آور شادی ما می‌شود. در کنارش نبیل هم به صلاح‌دید کادر فنی به جمع بازیکنان ما اضافه شده پس با این وجود با خط حمله‌ای زهردار از النصر استقبال می‌کنیم. النصر در ورزشگاه آزادی یک درصد هم شانس برد ندارد و به نظرم آنها باید برای بازی برگشت‌شان مقابل ما فکر کنند چون اینجا چاره‌ای جز تحمل باخت ندارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج