۱۳۵۲۶۵۵
۲۵۴۴
۲۵۴۴
پ

این بازیگر محبوب یکی از فرزندانش را به خاطر فوتبال می‌فروشد!

مالکان هالیوودی باشگاه رکسام نیاز به پول دارند تا بتوانند استادیوم باشگاهشان را گسترش دهند و شوخی‌های زیادی در این مورد می‌کنند.

خبرورزشی: مالکان هالیوودی باشگاه رکسام نیاز به پول دارند تا بتوانند استادیوم باشگاهشان را گسترش دهند و شوخی‌های زیادی در این مورد می‌کنند.

این بازیگر محبوب یکی از فرزندانش را به خاطر فوتبال می‌فروشد!

رایان رینولدز در موردی میزان سرمایه‌گذاری در باشگاه فوتبال بریتانیایی خود «رکسام» حرف می‌زند. در دومین پیش‌نمایش مستند «به رکسام خوش آمدید»، این بازیگر ۴۶ ساله و شریکش راب مک‌الهنی ۴۶ ساله اعلام کردند که برای گسترش استادیوم فوتبال رکسام به ۲۰ میلیون پوند نیاز دارند.

مک‌الهنی خاطرنشان کرد که کمبود منابع مالی باعث ایجاد مشکل در برنامه‌های باشگاه شده و گفت: «من ۲۰ میلیون پوند ندارم. نمی‌دانم رایان دارد یا نه اما فکر نمی‌کنم. شاید بگوید دارد اما من باید با بلیک [لایولی] صحبت کنم، زیرا شرط می‌بندم که او هم این پول را ندارد.»

رینولدز به شوخی گفت: «یکی از فرزندانم را می‌فروشم! من چهار فرزند دارم و حتی نام آنها را نمی‌دانم!»

رینولدز و همسرش بلیک لایولی ۴ فرزند دارند: بتی ۳ ساله، اینز ۶ ساله، جیمز ۸ ساله، و فرزند دیگری که نامش هنوز فاش نشده است. اگرچه لایولی و رینولدز ترجیح می‌دهند فرزندانشان را از کانون توجه و رسانه‌های اجتماعی دور نگه دارند، اما تمایل دارند در مصاحبه‌ها درباره زندگی خانوادگی خود صحبت کنند.

رینولدز در جریان جشنواره فیلم کن ۲۰۲۲ درباره دختران بازیگوش خود شوخی کرد و گفت: «من پدر سه دختر هستم. آنها واقعا وحشی هستند. بعضی وقتها فکر می‌کنم هاری دارند.» او بارها گفته که عاشق فرزند دختر است. در مصاحبه‌ای با اکسس گفته بود: «من سه دختر دارم و هرگز تصورش را نمی‌کردم. خودم از خانواده‌ای پر از پسر می‌آیم و سه برادر بزرگتر دارم. و الان سه دختر دارم و از هر لحظه زندگی‌ام در کنار آنها لذت می‌برم.»

با اینکه خودش و همسرش بازیگر هستند اما اصلا موافق نیست که فرزندانش راه آنها را دنبال کنند. «هروقت بزرگ شدند هرکاری دوست داشتند می‌توانند انجام دهند. الان وظیفه ما به عنوان والدین این است که ببینیم خودشان به چه چیزی علاقه دارند و راه‌های زیادی جلوی پایشان قرار بدهیم تا خودشان انتخاب کنند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج