اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۵۲۷۵۰
۳۴۳۴
۳۴۳۴
پ

خشم ژاوی از مقایسه شدن با پپ گواردیولا

ژاوی می‌گوید سرمربی بارسلونا بودن با هر باشگاه دیگری در دنیا متفاوت است. او برای خبرنگاران توضیح داد که به طور مثال هدایت بارسا و سیتی چقدر تفاوت دارد.

 

ورزش سه: ژاوی می‌گوید سرمربی بارسلونا بودن با هر باشگاه دیگری در دنیا متفاوت است. او برای خبرنگاران توضیح داد که به طور مثال هدایت بارسا و سیتی چقدر تفاوت دارد.

 

خشم ژاوی از مقایسه شدن با پپ گواردیولا

 ژاوی که فصل گذشته با بارسا موفق شد قهرمان لالیگا شود می‌گوید سرمربی‌گری در بارسلونا آنقدر پیچیده‌ است که بعید می‌داند هیچ مربی‌ای در این تیم بتواند به اندازه پپ گواردیولا در منچسترسیتی روی نیمکت دوام بیاورد.

ژاوی که در نشست خبری پیش از دیدار بارسا مقابل بتیس شرکت کرده بود در گفتگو با خبرنگاران به مقایسه مربی‌گری در بارسلونا و منچسترسیتی پرداخت و این بخش از صحبتهای او در اسپانیا بازتاب زیادی داشت.

خشم ژاوی از مقایسه شدن با پپ گواردیولا

خبرنگاری با اشاره به دوران حضور پپ گواردیولا روی نیمکت بارسا گفت چرا بلوگرانا نمی‌تواند آنقدر خوب بازی کند:" نمی‌توانید من را به خاطر کارم قضاوت کنید. سیتی یا هر باشگاه دیگری در دنیا با بارسلونا از زمین تا آسمان فرق دارد. سطح انتظارها، استرسی که به آدم وارد می‌شود و نیاز به برنده شدن در بارسا با هیچ جا یکسان نیست. تفاوت خیلی زیاد است. این انتظارها و فشارها اینجا آنقدر زیاد است که مثل مقایسه یک کشتی اقیانوس‌پیما با قایق تفریحی است".

خبرنگاران از سبک بازی تیم ژاوی انتقاد کردند و او در ادامه توضیحش گفت:" شما در هر بازی از من برد می‌خواهید و پیروزی در نتیجه سبک بازی تیم به دست می‌آید. ما بازی‌هایی خیلی عالی بودیم و گاهی هم خوب نبودیم. گاهی بازیکنها خوب بودند ولی نتیجه نگرفتیم. برای مثال در مونیخ. اینجا بارسا است و فقط باید پیروز شد. و البته برای پیروز شدن باید خوب بازی کرد. اینجا در بارسا کسی صبر ندارد و من این را خوب می‌دانم".

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج