۱۳۵۲۸۰۴
۱۰۴۱
۱۰۴۱
پ

ابهام در وضعیت اسطوره: مسی مصدوم است یا نه!

تاتا مارتینو، سرمربی اینترمیامی، می‌گوید ممکن است لیونل مسی در بازی پیش رو مقابل آتلانتا بازی نکند هر چند او مصدوم نیست.

ورزش سه: تاتا مارتینو، سرمربی اینترمیامی، می‌گوید ممکن است لیونل مسی در بازی پیش رو مقابل آتلانتا بازی نکند هر چند او مصدوم نیست.

ابهام در وضعیت اسطوره: مسی مصدوم است یا نه!

با اینکه دوست‌داران مسی در آمریکا بی‌صبرانه منتظر هستند تا شنبه‌شب او را در بازی اینترمیامی مقابل آتلانتا یونایتد ببینند و از قبل بلیت‌های این بازی را صرفا برای تماشای لئو مسی خریداری کرده‌اند ولی سرمربی اینترمیامی می‌گوید مسی ممکن است در این بازی وارد زمین نشود.

تاتا مارتینو به خبرنگاران گفت: "لئو مسی مصدوم نیست ولی ما اول باید ببینیم او خسته نیست و آمادگی جسمانی کافی را دارد تا با ما برای بازی با آتلانتا پرواز کند یا نه. ما نمی‌توانیم تنها به این بازی نگاه کنیم بلکه باید حواس‌مان به چند بازی آینده که در روزهای آتی در پیش است باشد."

ابهام در وضعیت اسطوره: مسی مصدوم است یا نه!

لیونل مسی در آخرین بازی تیم ملی آرژانتین مقابل بولیوی حضور نداشت هر چند با تیم همراه شد تا به هم‌تیمی‌هایش روحیه بدهد. او در بازی قبلی مقابل اکوادور کمی احساس ناراحتی می‌کرد.

مسی در حال حاضر به آمریکا برگشته و امروز جمعه در تمرین اینترمیامی شرکت کرد و به صورت عادی به تمرین مشغول شد. اینترمیامی تا رسیدن به بازی‌های پلی‌آف لیگ ام‌ال‌اس هفت بازی فاصله دارد و برای رسیدن به این مرحله باید عقب‌ماندگی شش امتیازی را جبران کند. تاتا مارتینو به همین علت نمی‌خواهد روی سلامت لیونل مسی ریسک کند و می‌داند در بازی‌های حساس آینده به او بیش از هر زمان دیگری نیاز دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج