اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۵۳۴۴۹
۷۸۵۷
۷۸۵۷
پ

غیبت جردن باروز به ضرر کشتی‌گیر ایرانی شد!

پس از غیبت جردن باروز آمریکایی، همه و حتی خود محمد نخودی هم مدال طلا را برای این کشتی‌گیر مازندرانی کنار گذاشته بودند غافل از این‌که...

خبرورزشی: پس از غیبت جردن باروز آمریکایی، همه و حتی خود محمد نخودی هم مدال طلا را برای این کشتی‌گیر مازندرانی کنار گذاشته بودند غافل از این‌که...

در وزن ۷۹ کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان در بلگراد، محمد نخودی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۹ بر ۴ رمضان ساری از ترکیه را شکست داد. او در دور بعد و در مرحله یک‌چهارم نهایی با نتیجه ۵ بر ۲ مغلوب احمد عثمان‌اف از روسیه شد و باتوجه به حضور این کشتی‌گیر در فینال محمد نخودی باید برای کسب مدال برنز در گروه بازنده‌ها به کار خود ادامه دهد.

شاید یکی از دلایل اصلی شکست محمد نخودی، غرور و تصور این بوده باشد که در غیاب جردن باروز آمریکایی به فینال رسیده و مدال طلا خواهد گرفت اما غافل‌گیر شد. شاید اگر باروز آمریکایی در این رقابت‌ها حضور داشت محمد نخودی هم با انگیزه بیشتری برابر حریفان روی تشک می‌رفت و این چنین فینال مسابقات جهانی را از دست نمی‌داد.

گفتنی است محمد نخودی در دو سال پیاپی ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ و در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان در اسلو و بلگراد، به فینال مسابقات وزن ۷۹ کیلوگرم راه پیدا کرد و در مقابل جردن باروز، کشتی‌گیر باتجربه آمریکایی شکست خورد و صاحب مدال نقره شد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج