اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۵۳۹۵۲
۳۹۴۱
۳۹۴۱
پ

بازتاب جهانی استقبال از رونالدو در تهران

روزنامه های عربستان نسبت به استقبال پرشور از کریستیانو رونالدو در تهران واکنش نشان دادند.

همشهری آنلاین: روزنامه های عربستان در شماره امروز خود به استقبال پرشور هواداران ایرانی از کریستیانو رونالدو پرداخت. جایی که پایتخت ایران در روز حضور فوق ستاره پرتغالی در تهران، روز عجیبی را سپری کرد.

تعداد زیادی از هواداران رونالدو برای استقبال از این بازیکن، خود را به فرودگاه و هتل محل اقامت این بازیکن رسانده و خواستار دیدار با او شدند. جمعیت زیادی که پس از ورود به لابی هتل، به شدت کاپیتان تیم ملی پرتغال را تشویق کردند.

بازتاب جهانی استقبال از رونالدو در تهران

روزنامه های عربستانی نیز در شماره امروز خود به این اتفاق پرداخته و آن را روی جلد خود بردند. روزنامه الیوم و بخش المیدان الریاضی از تیتر "رونالدو هواداران ایرانی‌اش را دیوانه کرد" استفاده کرده است.

روزنامه عکاظ نیز تصاویری از هجوم هواداران رونالدو به هتل محل اقامت النصر، تابلوهای خوش آمدگویی در سطح شهر و کادوی باشگاه پرسپولیس به فوق ستاره پرتغالی را روی جلد برده و نوشته است: جمعیت از حومه شهر آمدند و برای استقبال تاریخی از رونالدو و ستارگان النصر از کوه ها بالا رفتند؛ قدرت نرم عربستان قلب‌ها را در تهران می‌دزدد.

بازتاب جهانی استقبال از رونالدو در تهران

الریاضیة، بزرگترین روزنامه ورزشی عربستان نیز تیتر "ایرانیان در خیابان ها از حضور النصر عربستان شادی می کنند؛ حضور رونالدو در تهران به سوژه بحث دنیا تبدیل شده است" را برای تیتر صفحه نخست خود انتخاب کرده است. این روزنامه به بازتاب استقبال گسترده و ۳ هزار نفری هواداران رونالدو از اعضای تیم النصر در رسانه‌های دنیا مانند دیلی میل، بی‌بی‌سی و فایننشال تایمز پرداخته است.

بازتاب جهانی استقبال از رونالدو در تهران

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج