adexo3
۱۳۵۴۶۹۸
۱۰۲۸
۱۰۲۸
پ

پاشازاده: می‌توانستیم شکیل‌تر از رونالدو استقبال کنیم

این روزها تب فوتبال با حضور کریس رونالدو داغ بود و آنهایی هم که خیلی با این ورزش آشنا نیستند به خاطر این ستاره پرتغالی دوست داشتند از اتفاقات حاشیه‌ای اطراف کریس باخبر شوند تا جایی که حتی پای خانم سالخورده‌ای هم بین هواداران رونالدو باز شده بود و از اصفهان برای دیدار با او به تهران آمد.

ایران ورزشی: این روزها تب فوتبال با حضور کریس رونالدو داغ بود و آنهایی هم که خیلی با این ورزش آشنا نیستند به خاطر این ستاره پرتغالی دوست داشتند از اتفاقات حاشیه‌ای اطراف کریس باخبر شوند تا جایی که حتی پای خانم سالخورده‌ای هم بین هواداران رونالدو باز شده بود و از اصفهان برای دیدار با او به تهران آمد. در اینکه در تمام دنیا از این ستاره‌ها استقبال گرم می‌شود و هواداران آنها در هر سنی به دیدارشان می‌آیند، شکی نیست اما طی روزهای گذشته شکل استقبال از این ستاره در تهران آن قدر زشت و خارج از عرف بود که با انتقادات زیادی مواجه شد، از استقبال آقای مدیرعامل و حضور دخترش در مراسم گرفته تا آسفالت کردن زمین‌های اطراف استادیوم یک روز قبل از بازی و وضعیت بسیار نامناسب زمین ورزشگاه آزادی، همه و همه توی ذوق مخاطب می‌زد و نشان می‌داد هیچ برنامه و درایتی پشت هیچ کدام از مناسبت‌های ورزشی وجود ندارد و همه مسائل پیرامون آن با نوعی شتابزدگی اجرایی می‌شود. در چنین شرایطی باید به این مخاطب حق داد که برای دیدن رونالدو از تپه‌ها بالا برود! پرسپولیس باخت و قبل از اینکه در زمین به حریف عربستانی ببازد در همه مسائل بیرون مستطیل سبز هم بازنده بود. با توجه به اینکه این روزها تمام صحبت‌های کارشناسی در مورد فوتبال به همین رفت و برگشت رونالدو مربوط است و ضعف‌هایی که به آبروریزی بزرگی برای فوتبال تبدیل شد. به همین خاطر به سراغ مهدی پاشازاده رفتیم تا علاوه بر اینکه در مورد مسائل استقلال با او صحبت کنیم در مورد حواشی آمدن رونالدو نیز سؤال بپرسیم.

مهم‌ترین اخبار پیرامون فوتبال مختص آمدن و رفتن رونالدو است و حواشی که در این میان به وجود آمد، نظرتان در مورد استقبال نامتعارفی که کریس شد چیست؟

ما استاد برنامه‌ریزی غلط و نادرست هستیم. در اینکه تمام دنیا برای دیدن ستاره‌های فوتبال ذوق و شوق دارند، شکی نیست اما شکل استقبال آنها با ما فرق دارد. ای کاش از رونالدو شکیل‌تر استقبال می‌کردیم و این اتفاقات نمی‌افتاد. می‌توانم بگویم که پرسپولیس بیرون و داخل زمین به حریف عربستانی باخت و این اصلاً خوب نیست.

یکی از حواشی که این روزها در خصوص آمدن رونالدو به وجود آمد این بود که آقای درویش در دیدار با رونالدو دخترش را برده بود و بهانه او برای این حضور اصلاً جالب نبود! نظر شما در این خصوص چیست؟

آن قدر اتفاقات بدتر افتاد که شاید حضور دختر آقای درویش در آن مراسم خیلی کوچک بود. شما نگاه کنید که وضعیت چمن ورزشگاه آزادی چه آبرویی از ما برد؟ یا اینکه روز قبل از بازی زمین‌های اطراف استادیوم را آسفالت کردند! به نظرتان در میان این همه برنامه‌ریزی غلط حضور دختر درویش کنار پدرش در این مراسم چقدر می‌تواند ارزش داشته باشد.

در میان این همه اتفاقات بد و عدم برنامه‌ریزی اما رفتار رونالدو با طرفدارانش در ایران چقدر جالب بود.

دقیقاً. ای کاش دوستان فوتبالی ما کمی از رونالدو الگوبرداری می‌کردند. فردی مثل کریس که با تلاش به این شرایط رسیده است اما چقدر بدون تکبر برای هوادارانش وقت می‌گذارد. فکر می‌کنم این وجه قضیه برای فوتبال ما مفید بود و امیدوارم دوستان فوتبالی یاد بگیرند. طی این مدت متأسفانه اتفاقات بد فوتبالی آن قدر زیاد بود که باعث تأسف شد و بیش از گذشته حسرت به دل ما گذاشت. شما ببینید تیم امید چه اتفاقی برایش افتاد اما آن سو تیمی مثل ازبکستان برای فوتبالش چکار کرده است. ژاپن چقدر برای فوتبالش برنامه دارد و به کجا رسیده است. ما با دیدن این حقایق تلخ فقط حسرت می‌خوریم و بیش از گذشته نگران می‌شویم.

یکی از بحث‌های فوتبال زمین ورزشگاه آزادی است و بازتاب بدی که در سطح بین‌المللی داشته است!

زمین ورزشگاه آزادی آبروریزی بود؛ فقط می‌توانم همین را بگویم. بعد از این ورزشگاه چه ورزشگاهی در تهران ساخته شده است؟ حتی همتی هم نشده که بخواهند ورزشگاهی بسازند تا آبروریزی نشود.

پرسپولیس از نظر فوتبالی مقابل النصر چطور بود؟

پرسپولیس بیش از حد برای حریف احترام قائل شده بود، ضمن اینکه بدشانسی هم آورد. به هرحال تیم حریف تا دندان مسلح بود و این یک واقعیت تلخ است.

از بحث بازی آسیایی خارج شویم و از این روزهای استقلال بگوییم. هنوز اختلافات بین نیمکت و مدیریت وجود دارد و حتی این روزها پای مربیانی مثل هاشمی‌نسب هم به این دعوا باز شده است!

در چنین وضعیتی باید ارکان بالادست وارد عمل شوند.

منظورتان وزیر ورزش است؟

بله ایشان باید وارد عمل شود وگرنه به ضرر استقلال تمام می‌شود.

به نظر شما باید آقای خطیر برکنار شود؟

من در این خصوص نمی‌توانم نظر دهم. به هر حال تیم هیأت مدیره دارد و آنها باید در این خصوص تصمیم بگیرند.

وقتی هیأت مدیره استقلال به عنوان اتاق فکر تیم هیچ وقت تشکیل جلسه نمی‌دهد، پس نباید توقع داشته باشیم که آنها تصمیم نهایی را بگیرند.

من واقعاً هیچ کدام از آنها را نمی‌شناسم و حرف شما را قبول دارم. باور کنید هیچ وقت به اندازه این فصل برای استقلال نگران نبوده‌ام. بشدت نگران استقلال هستم. خدا کند همه چیز ختم به خیر شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج