اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۵۴۹۹۸
۴۰۳۸
۴۰۳۸
پ

شکایت باشگاه استقلال از پرسپولیس

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در خصوص اعتصاب بازیکنان این تیم گفت: این موضوع نهایت بی‌انصافی است که می‌گویند هیئت مدیره دروغ می‌گوید و وعده پوچ می‌دهد.

خبرگزاری ایرنا: عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در خصوص اعتصاب بازیکنان این تیم گفت: این موضوع نهایت بی‌انصافی است که می‌گویند هیئت مدیره دروغ می‌گوید و وعده پوچ می‌دهد.

مشکلات فراوان باشگاه استقلال صدای اعتراض جواد نکونام سرمربی جدید آبی‌های پایتخت را بلند کرد. بازیکنان این تیم روز گذشته در استوری مشترک در صفحات مجازی خود به شرایط موجود واکنش نشان داده و نوشتند: دیگر رمقی برای تمرین نداریم.

علیرضا خانی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در خصوص اعتراض و اعتصاب بازیکنان این تیم اظهار داشت: واقعا این موضوع نهایت بی‌انصافی است که می‌گویند هیئت مدیره دروغ می‌گوید و وعده پوچ می‌دهد. ما شبانه روز داریم تلاش می‌کنیم تا منابع مالی را به باشگاه تزریق کنیم و مشکلات حل شود.

وی در خصوص برگشت خوردن چک اسپانسر باشگاه استقلال نیز عنوان کرد: خیلی تلاش کردیم با شرکت‌های بزرگ هم وارد مذاکره شدیم تا اسپانسر باشگاه شود اما به نتیجه نرسیدیم. اسپانسری که آمد، قرار شد در ۴ بازی اول به ما ۲۰ میلیارد پول بدهند اما یکی از چک‌ها پاس نشد و چک بعدی هم هنوز زمان سررسیدش فرا نرسیده است.

عضو هیئت مدیره استقلال در خصوص مسئولیت جواد نکونام برای مذاکره با بازیکنان برای کاهش قرارداد گفت: چیزی که من می‌دانم در گفت‌وگویی که بین او و مدیریت باشگاه صورت گرفت قرار شد، مسئول مذاکره با بازیکنان برای کاهش قرارداد باشد. نکونام همه جوره با ما همکاری کرد و این کار را انجام داد. او حتی قرارداد خود را کاهش داد تا مشکلی برای ثبت قراردادها به وجود نیاید.

خانی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال: مدیرعامل در خصوص شکایت از باشگاه پرسپولیس به دلیل رعایت نکردن سقف بودجه مشغول انجام دادن کارها هستند تا شکایت انجام شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج