adexo3
۱۳۵۵۷۶۵
۵۰۵۹
۵۰۵۹
پ

پرسپولیس از کسر امتیاز فرار کرد؟

باشگاه پرسپولیس در نامه‌نگاری با سازمان لیگ ادعای دو باشگاه آلومینیوم و استقلال در خصوص عبور از سقف قرارداد را رد کرده است.

خبر ورزشی: باشگاه پرسپولیس در نامه‌نگاری با سازمان لیگ  ادعای دو باشگاه آلومینیوم و استقلال در خصوص عبور از سقف قرارداد را رد کرده است.

پرسپولیس از کسر امتیاز فرار کرد؟

باشگاه پرسپولیس امروز اعلام کرد با نبیل باهویی مهاجم سوئدی قرارداد یک ساله بسته است. پیش از اینکه این قرارداد منعقد شود باشگاه آلومینیوم اراک از باشگاه پرسپولیس به دلیل عبور از سقف قرارداد به کمیته انضباطی شکایت کرد و به تازگی خانی یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال هم اعلام کرد، سیاست باشگاه استقلال شکایت از تیم پرسپولیس به کمیته انضباطی است.

باشگاه پرسپولیس در نامه‌ای به سازمان لیگ ادعای این دو باشگاه را رد کرده است و اعلام کرده با وجود عقد قرارداد با مهاجم سوئدی هنوز به سقف قرارداد نرسیده است، چه رسد به آنکه از آن عبور کند.

البته سپاهان هم در ثبت قرارداد بازیکنان خود قراردادها را به گونه ای ثبت کرد که برای همه آنها کارت صادر شد اما به ظاهرا یکی از سری از اقدامات خارج از چارچوب قرارداد موجب شد که کمیته انضباطی رای به کسر ۴ امتیاز از این تیم بدهد. همچنین باشگاه سپاهان ۴۰ میلیارد تومان جریمه شده و می بایست قرارداد ۶ بازیکن خود را اصلاح کند. در غیر اینصورت نمی تواند از این بازیکنان در ادامه مسابقات بهره ببرد.

باید منتظر بررسی پرونده تیم پرسپولیس از سوی کمیته انضباطی بود و نظر نهایی در مورد این پرونده را کارگروه نظارت بر قراردادها و کمیته انضباطی می دهد و هر گونه اظهار نظر در مورد این پرونده تا پیش از صدور رای گمانه زنی است و نمی توان صحت یا سقم آنرا تایید کرد.  

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج