اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۵۶۰۰۵
۶۴۵۱
۶۴۵۱
پ

بدترین خبر ممکن برای تیم ملی و پرسپولیس

وحید امیری تا پایان ماه مهر باید استراحت کند و نمی‌تواند پرسپولیس‌ را در قطر و تیم ملی ایران را در اردن همراهی کند. او از هفته اول آبان میتواند به شرایط بازی برگردد.

آفتاب نیوز:  وحید امیری تا پایان ماه مهر باید استراحت کند و نمی‌تواند پرسپولیس‌ را در قطر و تیم ملی ایران را در اردن همراهی کند. او از هفته اول آبان میتواند به شرایط بازی برگردد.

بدترین خبر ممکن برای تیم ملی و پرسپولیس

در روز‌های گذشته موضوع حضور وحید امیری در جمع اعضای کاروان پرسپولیس برای سفر به قطر مورد بحث بود. پس از مصدومیت وحید امیری در اواخر دیدار این تیم روبروی النصر عربستان این موضوع عنوان شد که او با فیزیوتراپی مداوم در صدد است تا خودش را به دیدار بعدی پرسپولیس برساند. اما ظاهرا مصدومیت او در بازی با النصر تشدید شد. مصدومیتی که به دلیل یکی از بازی‌های دوستانه تیم ملی برایش رخ داده بود.

امیری از ناحیه همسترینگ آسیبب دیده بود و در مصاف با النصر با تحمل این وضعیت بازی می‌کرد که در اواخر دیدار سرانجام روی یک ضربه دوباره مصدوم شد. از این رو از کادر پزشکی تیم پرسپولیس خبر رسید که این بازیکن برای دور ماندن از خطر مصدومیت شدیدتر در سفر به قطر کاروان پرسپولیس را همراهی نخواهد کرد تا در تهران فیزیوتراپی کند.

دیدار بعدی پرسپولیس در دوحه روبروی الدحیل و از ساعت ۲۱:۳۰ روز دوشنبه دهم مهرماه برگزار می‌شود که غیبت این مهره کلیدی تیم یحیی گل محمدی می‌تواند لطمات زیادی به تاکتیک‌های تیمی او در این دیدار حساس خارج از خانه بزند.


 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج