اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۵۶۱۰۵
۲۷۲۹
۲۷۲۹
پ

مورینیو خیال قلعه‌نویی را راحت کرد؟

آقای خاص در تازه‌ترین مصاحبه خود پس از تساوی با تورینو خیال سرمربی تیم ملی ایران را راحت کرد!

خبرورزشی: سردار آزمون در تابستان به عنوان بازیکن قرضی از بایرلورکوزن به رم پیوست درحالی که همان زمان یک خبرنگار ایتالیایی فاش کرد، این مهاجم ایرانی به ژوزه مورینیو قول داده است در جام ملت‌های آسیا شرکت نکند!

خبری که مثل بمب در ایران سروصدا به پا کرد و سکوت سردار آزمون و فدراسیون فوتبال نیز به این شایعه دامن زد. سردار آزمون روز ۴ شهریور ماه درحالی به تیم ایتالیایی پیوست که گزینه اصلی خرید ژوزه مورینیو روملو لوکاکو بلژیکی بود اما هنوز این نقل و انتقال قطعی نشده بود. لوکاکو ۵ روز بعد و ۹ شهریور ماه به رم پیوست تا کار برای سردار آزمون ستاره دوست داشتنی تیم ملی کشورمان با توجه به اینکه تازه از بند مصدومیت رهایی پیدا کرده بود، سخت‌تر شود.

حالا لوکاکو در تیم جدیدش بازی می کند اما ژوزه مورینیو در مورد سردار آزمون در اظهار نظری عجیب گفته است: «بازی با سه بازیکن هجومی برای ما آسان نیست، آن هم با بازیکنانی که در اختیار داریم. ما سه مهاجم واقعی (لوکاکو، بلوتی و آزمون) داریم و من همه آنها را دوست دارم. سردار آزمون فعلاً در شرایط بازی در این سطح نیست!»

اینکه مورینیو که استاد جنگ روانی و روحیه دادن به بازیکنانش است این صحبت عجیب را برای تحریک سردار آزمون انجام داده تا با انگیزه بالاتری برای رسیدن به ترکیب اصلی بجنگد یا نه، را نمی‌دانیم. آنچه اما از کمپ تیم‌های ملی به گوش می‌رسد آسودگی خاطر امیر قلعه‌نویی و دستیارانش از حضور سردار آزمون در جام ملت‌های آسیاست. مهاجمی که می‌تواند با حضور در جام ملت‌های آسیا و حتی آقای گلی در این رقابت‌ها به ژوزه مورینیو ثابت کند نه تنها در سطح کالچو و سری A ایتالیاست بلکه می‌تواند یک ستاره گلزن برای رم باشد. بنابراین حضور این مهاجم سرشناس و گلزن ایرانی در جام ملت‌های آسیا قطعی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج