اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۵۷۷۵۲
۲۷۰۵
۲۷۰۵
پ

لابی سنگین اصفهانی‌ها برای بازگشت ۴ امتیاز

جنجال حکم کمیته انضباطی برای جریمه ۴۰ میلیارد تومانی باشگاه سپاهان و کسر چهار امتیاز از این تیم به دلیل دور زدن قوانین نقل و انتقالاتی، هنوز تمام نشده و همه منتظر رای کمیته استیناف در رابطه با تجدیدنظرخواهی سپاهان هستند.

فرهیختگان: جنجال حکم کمیته انضباطی برای جریمه ۴۰ میلیارد تومانی باشگاه سپاهان و کسر چهار امتیاز از این تیم به دلیل دور زدن قوانین نقل و انتقالاتی، هنوز تمام نشده و همه منتظر رای کمیته استیناف در رابطه با تجدیدنظرخواهی سپاهان هستند. در این رابطه شایعات زیادی در رسانه‌ها منتشر شده و کارشناسان مختلفی در ارتباط با آن به اظهارنظر پرداخته‌اند و بسیاری از آنها بر این باور هستند با وجود قطعی بودن دور زدن قوانین از سوی باشگاه سپاهان، انشای رای و استدلال حقوقی کمیته انضباطی برای جریمه و کسر امتیاز سپاهان مبنای دقیق حقوقی نداشته و ایرادات زیادی به آن وارد است. با این حال برخی شایعات غیررسمی حکایت از این دارد که به‌زودی کمیته استیناف رای خود را درباره این پرونده صادر می‌کند و احتمال تغییر رای کمیته انضباطی وجود دارد. به همین دلیل باید منتظر ماند و دید جزئیات تصمیم اعضای کمیته استیناف برای این پرونده چه خواهد بود. اما همان‌طور که اشاره شد احتمال تغییر مفاد این رای طبق شنیده‌ها وجود دارد.

لابی سنگین اصفهانی‌ها برای بازگشت ۴ امتیاز

گفته می‌شود سپاهانی‌ها فشار زیادی را برای تغییر این حکم به فدراسیون وارد کرده‌اند و در این شرایط باید دید درنهایت کمیته استیناف در رای خود چه تغییراتی را نسبت به آرای اولیه ایجاد خواهد کرد. تردیدی نیست که پس از وضع قوانین جدید برای نقل و انتقالات در راستای بهتر شدن شرایط مالی تیم‌ها و ایجاد نظم در بازار جابه‌جایی بازیکنان، اگر سختگیری لازم در این زمینه صورت نگیرد و باشگاه‌ها شاهد این باشند که چنین آرایی به راحتی شکسته شده و تغییر می‌کند دیگر الزامی به رعایت قانون نمی‌بینند و این می‌تواند برای فوتبال ما اتفاقی منفی باشد. البته تفاوتی نمی‌کند این احکام برای کدام تیم صادر شده است و باید با هر تخلفی در هر سطحی برخورد لازم صورت گیرد تا باشگاه‌ها در شرایط مساوی و برابر فصل را آغاز کنند. رای سپاهان اگر‌چه برای این تیم اصفهانی شوک بزرگی بود و باعث شد یکی از نمایندگان ما در لیگ قهرمانان آسیا با شرایط پیچیده‌ای روبه‌رو شود اما از طرف دیگر پیام مثبتی برای سایر باشگاه‌ها بود که فدراسیون قرار است با هر تخلفی از قوانین برخوردی قاطع داشته باشد و اگر کمیته استیناف به‌دنبال مماشات با باشگاهی باشد بی‌شک دودش به چشم فوتبال خواهد رفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج