اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۵۷۸۳۰
۱۹۶۴
۱۹۶۴
پ

رقیب تیم عنایتی با تغییر چهره در نیمه نهایی آسیا!

تیم فوتبال امید ایران برای رسیدن به نیمه‌نهایی بازی‌های آسیایی امروز باید هنگ‌کنگ را شکست دهد.

همشهری‌آنلاین: تیم ملی امید فقط یک بازی تا نیمه‌نهایی بازی‌های آسیایی فاصله دارد و تازه از آن مرحله، این مسابقه‌ها به شکل جدی برایش آغاز خواهد شد. البته که این دلیل خوبی برای نادیده‌گرفتن حریف امروز تیم عنایتی نیست، اما این تیم، از شانس بسیار زیادی برخوردار است تا پنجمین بازی‌اش در هانگژو را نیز با پیروزی پشت سر بگذارد. رقابت جدی برای تصاحب مدال، چند روز بعد و در نبرد احتمالی با ژاپن شکل خواهد گرفت؛ مسابقه‌ای که اگر برنده‌اش باشیم، مدال فوتبال را در بازی‌های آسیایی پس از چند سال قطعی کرده‌ایم.

این، آن بازی نیست

تیم ملی امید ایران همین چند هفته قبل در مقدماتی جام ملت‌های زیر ۲۳سال آسیا با هنگ‌کنگ روبه‌رو شد و به‌راحتی هم این حریف را شکست داد، اما بازی امروز، تفاوت‌های زیادی با آن مسابقه دارد؛ چراکه ترکیب ۲تیم کاملا تغییر کرده است. هر دو تیم با نفرات زیر ۲۵سال در این بازی‌ها حاضر شده‌اند و هر دو تیم هم ۲بازیکن بزرگسال دارند؛ چراکه هیچ‌کدام از این دو تیم موفق نشده‌اند به بازی‌های جام ملت‌های زیر ۲۳سال و انتخابی المپیک صعود کنند و در نتیجه، دلیلی نبود که با همان نفرات به این بازی‌ها بیایند.

حریف نه‌چندان سرسخت

هنگ‌کنگ در دور گروهی تنها به این دلیل صعود کرد که ۲تیم از گروهش انصراف دادند! در حقیقت این تیم با شکست راهی دور بعدی شد و در نخستین بازی حذفی نیز فلسطین را با یک گل برد تا به یک‌چهارم نهایی برسد. ایران اما با ۳برد و یک تساوی و البته ۴کلین‌شیت متوالی، به این بازی راه پیدا کرده است. شاگردان اندرسون نروژی احتمالا با یک نمایش کاملا دفاعی روبه‌روی ایران قرار می‌گیرند اما عنایتی امیدوار است در غیاب یاسین و محمد عمری، نفراتی مثل محمدحسین اسلامی، ممی‌زاده و البته ارسلان بتوانند توپ را از خط دروازه هنگ‌کنگ عبور بدهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج