adexo3
۱۳۵۸۶۳۹
۹۲۰۹
۹۲۰۹
پ

خبر هیجان‌انگیز برای هواداران بارسلونا

خورخه ماس رئیس باشگاه اینترمیامی از تلاش‌هایی که برای به دست آوردن بهترین بازیکن تمام دوران‌ها انجام شد، صحبت کرد.

خبرورزشی: خورخه ماس رئیس باشگاه اینترمیامی از تلاش‌هایی که برای به دست آوردن بهترین بازیکن تمام دوران‌ها انجام شد، صحبت کرد.

خورخه ماس رئیس باشگاه اینترمیامی، در مصاحبه اخیرش در مورد موفقیت خرید لیونل مسی صحبت کرد. همانطور که خود ماس توضیح می‌دهد، کار آسانی نبود اما تأثیر مطلوب خود را داشت و به لطف شماره ۱۰ افسانه‌ای که در لیگ آمریکا بازی می‌کند MLS روی نقشه فوتبال قرار گرفت.

این تاجر گفت: «من همیشه آرزو داشتم با مسی قرارداد امضا کنم. همه به من می‌گفتند دیوانه هستم که فکر می‌کنم او به اینترمیامی می‌آید. در سال ۲۰۱۹ ملاقاتی با خورخه مسی ترتیب دادم و من و دیوید بکام به مدت سه ساعت پروژه را برای خورخه توضیح دادیم. من تاریخچه فوتبال آمریکا را در سه تاریخ مهم می‌بینم: پله، زمانی که در سال ۱۹۷۲ وارد کاسموس شد، ورود بکام به لس‌آنجلس و ورود مسی به میامی.»

ورود مسی انقلابی در فوتبال آمریکا ایجاد کرد. اکنون تمرکز روی لیگی است که امکانات زیادی برای رشد دارد. ماس ادامه می‌دهد: «MLS فرق کرده است. هر بار که خارج از خانه بازی می‌کنیم استادیوم‌ها پر می‌شود. استقبال از لیونل فوق‌العاده بوده است. بازی در نیویورک با تقریبا ۳۰۰۰۰ هوادار که ۸۰ درصد آنها نام مسی را فریاد می‌زدند، پیراهن‌های آرژانتین و اینترمیامی همه جا دیده می‌شد. من شوکه شده بودم، انتظار چنین چیزی را نداشتم. دیدن تاثیری که لیونل داشت، اینکه چطور علاقه به این لیگ را افزایش داده و چطور جهان اکنون به لیگ آمریکا نگاه می‌کند. ورود مسی به MLS همه چیز را تغییر داده است.»

ماس یکی از مهمترین رازها را فاش می‌کند: گفت‌وگو با خورخه مسی و اینکه او چگونه خانواده مسی را متقاعد کرد که اینترمیامی جای مسی است: «من به او گفتم پسر شما این فرصت را خواهد داشت که میراث جدیدی بیافریند زیرا او می‌تواند این ورزش را در یک کشور تغییر دهد و چنین فرصت‌هایی به ورزشکاران خیلی کمی داده می‌شود. من دائما با خورخه در ارتباط بودم، چهار سال و نیم طول کشید که لیونل را متقاعد کردم تا با خانواده‌اش این تصمیم را بگیرد. هرگز ایمانم را از دست ندادم. مطمئن بودم که لیونل مسی قرار است به میامی بیاید. من زمان زیادی را صرف کردم. زمانی که با لیونل در مورد میامی، در مورد خانواده‌اش، در مورد آینده‌اش صحبت کردم.»

همانطور که خودش با دیدن مسی در فرودگاه میامی گفت: «اوف، این واقعی است». آینده با لئو حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و در این میان یکی از قول‌هایی که به فوق‌ستاره آرژانتینی داده شد، خداحافظی با هواداران بارسلونا بود. ماس در این باره بیان کرد: «جدایی مسی از بارسلونا برایش خوشایند نبود، او نتوانست با باشگاهی که در کودکی از او استقبال کرده بود خداحافظی کند و فکر می‌کنم شرایط آن چیزی نبود که لیونل می‌خواست. من به او تعهد دادم که در سال‌های آینده هر کاری که ممکن است انجام خواهم داد تا به او این فرصت را بدهم تا با هوادارانش در بارسلونا خداحافظی کند. یا اینترمیامی به آنجا می‌رود یا ما نوعی بازی ترتیب خواهیم داد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج