۱۳۵۸۸۳۵
۳۳۳۴
۳۳۳۴
پ

شوک به شیاطین سرخ در لیگ قهرمانان اروپا

منچستر یونایتد در هفته دوم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه الدترافورد برابر گالاتاسرای قرار گرفت و بازی با نتیجه ۳-۲ به سود تیم مهمان به اتمام رسید.

ورزش سه: منچستر یونایتد در هفته دوم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه الدترافورد برابر گالاتاسرای قرار گرفت و بازی با نتیجه ۳-۲ به سود تیم مهمان به اتمام رسید.

منچستر یونایتد در بازی اول خود در لیگ قهرمانان مغلوب بایرن مونیخ شد و در بازی دوم در خانه به دنبال کسب سه امتیاز نخست خود در لیگ قهرمانان بود.

در همان ابتدا و دقیقه ۲ منچستر می‌توانست روی حرکت راسموس هویلوند و پاسش به برونو در مقابل دروازه به گل برسد اما برونو به توپ نرسید و فرصت از دست رفت.

در ادامه بازی متعادل بود تا اینکه در دقیقه ۱۷ در یک ضد حمله و حرکت مارکوس رشفورد از سمت راست، سانتر او به درون محوطه جریمه، هویلوند موفق شد با ضربه سر دروازه گالاتاسرای را باز کند و گل دوم خود در لیگ قهرمانان را به ثمر برساند

شوک به شیاطین سرخ در لیگ قهرمانان اروپا

چهار دقیقه بعد هویلوند می‌تونست اختلاف را به دو برساند اما موسلرا زودتر از او به توپ رسید و اجازه انجام هیچ کاری به مهاجم یونایتد نداد.

در دقیقه ۲۳ ویلفرد زاها در محوطه جریمه موفق به شکست دالوت شد و ضربه‌اش از روی سر اونانا به داخل دروازه راه پیدا کرد و موفق شد در بازگشت به الدترافورد دوباره گلزنی کند.

شوک به شیاطین سرخ در لیگ قهرمانان اروپا

در ادامه هر دو تیم تلاش‌هایی داشتند اما دروازه‌‌ها با تهدید جدی‌ای روبرو نشدند و نیمه اول با نتیجه ۱-۱ به پایان رسید.

نیمه دوم هم با گلزنی منچستر یونایتد و هویلوند آغاز شد. هویلوند تصور کرد که دوباره گل برتری تیمش را به ثمر رسانده اما گل توسط داور به دلیل آفساید مردود شد.

حدود ده دقیقه، در ۶۷امین دقیقه بازی، اشتباه بازیکنان گالاتاسرای در میانه میدان باعث شد که هویلوند صاحب توپ شود. او از وسط زمین تا داخل محوطه را طی کرد و با یک ضربه عالی موسلرا را برای بار دوم شکست داد.

شوک به شیاطین سرخ در لیگ قهرمانان اروپا

اما گل هویلوند باز هم پاسخ داده شد. حرکت بازیکنان گالاتاسرای و پاس ایلماز که با غفلت مدافعان به آکتورکوگلو رسید و او موفق شد دروازه اونانا را باز کند.

شوک به شیاطین سرخ در لیگ قهرمانان اروپا

در دقیقه ۷۸ تکل کاسمیرو و پنالتی برای گالاتاسرای. کاسمیرو با کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد. ایکاردی پشت ضربه پنالتی قرار گرفت اما ضربه‌اش از کنار دروازه به بیرون رفت.

سه دقیقه بعد ایکاردی اشتباه خود را جبران کرد. توپ به او رسید و با اونانا تک به تک شد و توانست با یک ضربه چیپ گالاتاسرای را به گل سوم برساند.

شوک به شیاطین سرخ در لیگ قهرمانان اروپا
شوک به شیاطین سرخ در لیگ قهرمانان اروپا

منچستر ده نفره تا پایان بازی نتوانست کار خاصی انجام دهد و یک شکست خانگی دیگر را، این بار با نتیجه ۳-۲ تجربه کرد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج