اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۶۰۱۴۰
۲۶۹۲
۲۶۹۲
پ

ابراهیمی: زاهدی با چه فاکتورهایی به پرسپولیس آمد

ناصر ابراهیمی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس مقابل الدحیل خیلی خوب بازی کرد و ۱۱ بازیکن داخل زمین بهترین عملکرد خودشان را نشان دادند و از پرسپولیس یک فوتبال مدرن دیدیم.

ایرنا: ناصر ابراهیمی در خصوص پیروزی پرسپولیس مقابل الدحیل قطر اظهار داشت: بازی اول و دوم را مقایسه می‌کنیم خیلی بازی متفاوتی دیدیم. بازیکنان پرسپولیس در بازی اول سردرگم بودند و آن بازی را می‌دیدیم انگار فوتبال ایران نابود شده است. در آن بازی پرسپولیس کاملا دفاعی بازی می‌کردند یا خسته بودند. ولی در بازی الدحیل شاهد بودیم بازیکنان بسیار خوب بازی کردند و ۱۱ بازیکن بهترین عملکرد خودشان را نشان دادند و من خیلی خوشحالم که عالیشاه در تیم پرسپولیس حضور دارد او توانست تک گل ۳ امتیازی بازی را بزند. ما از پرسپولیس یک فوتبال تمام عیار و مدرن دیدیم.

وی افزود: من هیچ‌وقت نمی‌توانم یک بازیکن را خراب کنم چون فشار روی آن بازیکن می‌شود و بازیکن هم از لحاظ روحی به شدت افت می‌کند و نمی‌تواند فوتبال بازی کند. هر کسی که به پرسپولیس می‌آید باید بهترین عملکرد خودش را نشان دهد به نظر من چشم و چراغ مربی بازیکنان ذخیره است و نمونه‌ آن را در بازی الهلال عربستان و نساجی دیدیم بازیکن تعویضی به زمین آمد و گل سوم تمیش را به ثمر رساند.

ابراهیمی: زاهدی با چه فاکتورهایی به پرسپولیس آمد

پیشکسوت پرسپولیس با انتقاد از عملکرد خط حمله پرسپولیس در این دیدار خاطرنشان کرد: الان همه تیم‌های دنیا با ۳ مهاجم بازی می‌کنند ولی ما با یک مهاجم بازی می‌کنیم. الان هم یک مهاجم داریم که زهردار نیست و نمی‌تواند خط دفاع تیم‌های حریف اذیت کند. جای تعجب دارد که با چه فاکتورهایی به پرسپولیس آمده است. امیدوارم مربی جوابگو باشد که چرا زاهدی در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد.

ابراهیمی درباره شانس صعود پرسپولیس از گروه مرگ گفت: پرسپولیس در بازی با الدحیل توانست ۳ امتیاز اول خود را کسب کند. این تیم برای بازی‌های بعدی باید با برنامه بازی کند که بتواند امتیازات لازم برای صعود از گروه را کسب کند. خیلی خوشحالم که بازیکنان توانستند مقابل الدحیل پیروز شوند و همین پیروزی می‌تواند بازیکنان را در شرایط روحی روانی خوبی قرار گیرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج