adexo3
۱۳۶۰۱۹۰
۲۴۸۸
۲۴۸۸
پ

توپچی‌ها بالاخره مچ منچسترسیتی را خواباندند

پپ گواردیولا پیش از بازی با آرسنال گفته بود هزینه بعضی از تیم‌ها به پای هوشمندی آن‌ها و هزینه منچسترسیتی به عنوان دیوانگی نوشته می‌شود.

طرفداری: پپ گواردیولا پیش از بازی با آرسنال گفته بود هزینه بعضی از تیم‌ها به پای هوشمندی آن‌ها و هزینه منچسترسیتی به عنوان دیوانگی نوشته می‌شود. هوشمندی یا دیوانگی، آرسنال به لطف شخصیت بازیکنانی مثل دکلان رایس دیگر مقابل سیتیزن‌ها بازنده نیست. آن‌ها کامیونتی شیلد را بردند و اکنون به نوار ۱۲ باخت پیاپی پایان دادند

تساوی لیورپول و برایتون، اهمیت بازی امروز را بالاتر برده بود.

 دو تیم آرسنال و منچسترسیتی در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفته‌ بودند که این بازی با برتری ۱-۰ توپچی‌ها همراه شد. در ۲۵ دقیقه ابتدایی منچسترسیتی تیم بهتر زمین بود و در میان پرس شدید بازیکنان آرسنال در میانه زمین، به دنبال خلق موقعیت بود. در همان ابتدا داوید رایا ۳ بار مرتکب اشتباه شد و خوش‌شانس بود هم‌تیمی‌هایش و البته بی‌دقتی حریف دروازه او را نجات دادند. در ادامه توپچی‌ها پیشروی کردند و چند بار حملات نسبتا خطرناکی را ترتیب دادند. مهم‌ترین و جنجالی‌ترین لحظه نیمه مربوط به خطاهای متعدد متئو کواچیچ بود که با نظر مایکل اولیور در زمین بازی ماند. 

نیمه دوم را شاگردان میکل آرتتا بهتر آغاز کردند. حملات متوالی بازیکنان آرسنال را دفاع فشرده سیتیزن‌ها به راحتی دفع کردند. منچسترسیتی از فشار اولیه حریف خارج شد و دوباره کنترل بازی را در دست گرفت. با وجود تلاش‌ برای ایجاد موقعیت گلزنی، خط دفاع دو تیم عملکرد بسیار قابل قبولی را گذراندند و مانع از ورود بازیکنان به داخل محوطه جریمه شدند. منچسترسیتی با تعویض‌های استونز، دوکو و نونس دوباره خطرناک ظاهر شد. در نهایت آرسنالی‌ها به لطف مارتینلی و آکه به گل رسیدند و با این پیروزی دلچسب در کنار تاتنهام در صدر جدول قرار گرفتند. در سوی مقابل نیز منچسترسیتی پس از ۵ سال طی دو بازی پیاپی در لیگ برتر شکست خورد.

دقیقه ۴ / دکلان رایس ناجی توپچی‌ها: روی کرنر منچسترسیتی ضربه سر یوشکو گواردیول را روی خط دروازه دکلان رایس دفع کرد. در ادامه نیز ناتان آکه در مقابل دروازه ضربه بی دقتی داشت. داوید رایا باید قدردان رایس باشد. 

دقیقه ۱۱ / چه اشتباهی از سوی داوید رایا!: سنگربان آرسنال با بازی خطرناک خود در آستانه یک اشتباه مرگ‌بار بود. رایا برای شوت وقفه ایجاد کرد و در چند سانتی‌متری دروازه خولیان آلوارز با سماجت در آستانه گلزنی بود اما توپ با برخورد به او راهی بیرون شد. دوربین تلویزیونی پس از این صحنه روی آرون رمزدیل زوم کرد. 

دقیقه ۲۶ / اولین خطر برای آرسنال: ادی انکتیا پاس زیبای زینچنکو را دریافت کرد اما شوت او با اختلاف نسبتا کمی از کنار دروازه ادرسون رد شد. پس از این موقعیت آرسنال و طرفدارانش روحیه گرفتند. 

دقیقه ۲۸ / فرار متئو کواچیچ از کارت قرمز: هافبک کروات روی مارتین اودگارد خطای خشنی را مرتکب شد. با وجود کارت زرد اولیور، داور امکان کارت قرمز را بررسی کرد اما در نهایت رای داور وسط بازی تایید شد. 

دقیقه ۳۴ / متئو کواچیچ اخراج بشو نیست!: هافبک سیتیزن‌ها این بار روی دکلان رایس مرتکب خطا شد. با وجود اعتراض شدید میکل آرتتا، اولیور ترجیح داد کارت زرد دوم کواچیچ را به او نشان ندهد. 

دقیقه ۵۴ / حرکت زیبای ریکو لویس: هافبک منچسترسیتی از میانه زمین با توپ حرکت کرد و در پشت محوطه در حالی که بازیکنان آرسنال روی او مرتکب خطا شدند، تعادل خودش را حفظ کرد و با ورود به محوطه گلزنی کرد. با این حال مایکل اولیور پیش از گلزنی این بازیکن به دلیل این که پس از خطا دچار خطای هند شده بود، اجازه ادامه بازی را نداد. 

دقیقه ۸۵ / دفاع عالی آکه مقابل گابریل ژسوس: آرسنال حمله خطرناکی را ترتیب داد و ژسوس با دریافت توپ به سمت دروازه ادرسون یورش برد. ناتان آکه به زیبایی در حالی که آرسنالی‌ها معتقد به ضربه پنالتی بودند، توپ را دفع کرد.

دقیقه ۸۶ / گل برای آرسنال: چه درامی! ضربه گابریل مارتینلی با برخورد ناتان آکه خلاف جهت ادرسون وارد دروازه شد. کای هاورتس به نوعی پاس گل داد!

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج