اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۶۰۷۹۲
۲۵۸۹
۲۵۸۹
پ

روزی که الکس فرگوسن عقلش را از دست داد!

پاتریس اورا، مدافع سابق تیم منچستریونایتد، گفت که فرگوسن قبل از فینال لیگ قهرمانان ٢٠٠٨ صحبت‌های احساسی خاصی و عجیبی را با تیم انجام داد.

ورزش سه: پاتریس اورا از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۴ در منچستریونایتد بازی کرد و با این تیم به عناوین زیادی از جمله قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و لیگ برتر انگلیس دست پیدا کرد. او از بازیکنانی است که مدیریت فرگوسن را تحسین می‌کند و او را بهترین سرمربی تاریخ می‌داند. این بازیکن فرانسوی مطلب بلندی را در “پلیرز تریبون” در مورد صحبت های تیم سر الکس فرگوسن قبل از فینال لیگ قهرمانان در سال ۲۰۰۸ نوشته است.

در بخش هایی از این مطلب او نوشته است:” قبل از بازی فرگوسن همه ما را جمع کرد و صحبت‌های عجیبی را شروع کرد "من این جام را قبلاً برنده شده ام. ما حتی نیازی به انجام این بازی نداریم." همه ما تعجب کردیم و فکر کردیم عقلش را از دست داده است. بعد فرگوسن رو به من کرد، او گفت: "به پاتریس نگاه کن.  او ۲۴ برادر و خواهر دارد. تصور کنید مادرش باید چه می کرد تا غذا را روی میز بگذارد!”

سپس رو به وین رونی گفت: “به وین نگاه کن. او در یکی از فقیرترین قسمت های لیورپول بزرگ شد. سپس رو به پارک جی سونگ کرد. "به جی نگاه کن، او از کره جنوبی این همه راه را  آمده است و پیشرفت کرده است."

روزی که الکس فرگوسن عقلش را از دست داد!

همانطور که مربی در مورد داستان های ما صحبت می کرد، متوجه شدیم که او به یک همدلی جمعی اشاره می کند. ما فقط یک تیم فوتبال نبودیم - ما مردمی از هر گوشه جهان، از انواع فرهنگ ها و نژادها و مذاهب بودیم. و حالا ما آنجا بودیم، با هم در یک رختکن در مسکو، برای یک هدف مشترک می جنگیدیم. از طریق فوتبال با هم برادر شده بودیم.

فرگوسن در آخر گفت: “این پیروزی من است. پیروزی من شما هستید.” همه ما احساساتی شدیم. آن روز قهرمان لیگ قهرمانان شدیم، یونایتد من را عاشق این بازی کرد.”

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج