adexo3
۱۳۶۰۹۹۸
۲۴۷۳
۲۴۷۳
پ

اعتراف عجیب خطیر درباره هزینه‌های استقلال

مدیرعامل استقلال اعلام کرد که باید شیوه مدیریتی دو باشگاه بزرگ پایتخت تغییر کند.

ورزش سه: مدیرعامل استقلال اعلام کرد که باید شیوه مدیریتی دو باشگاه بزرگ پایتخت تغییر کند.

 علی خطیر که مهمان برنامه شب‌های فوتبالی بود، در بخشی از صحبت‌هایش و درخصوص مشکلات استقلال در راه کسب درآمدها گفت: الان خیلی از دیدارها بدون حضور تماشاگر برگزار می شود و یا قیمت بلیت‌ها بالا نیست. تنها منبع درآمد استقلال، تبلیغات روی پیراهن است. هزینه باشگاه استقلال ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلیارد در سال است و من باید بتوانم بخش زیادی از هزینه‌های باشگاه استقلال را از تبلیغات روی پیراهن کسب کنم. البته این موضوع درباره پرسپولیس نیز صدق می‌کند.

او گفت: فرض کنید من عدد ۱۰۰ میلیارد را برای تبلیغات روی پیراهن تعیین می‌کنم. بنگاه‌های اقتصادی‌ای که بتوانند این رقم را پرداخت کنند، انگشت‌شمارند. این بنگاه اقتصادی نگرانی دارد که اگر برای استقلال تبلیغ کند، بخشی از هواداران پرسپولیس را از دست بدهد و یا برعکس.

وی ادامه داد: این بنگاه اقتصادی به نتیجه می‌رسد که باید اسپانسر هر دو باشگاه شود. در نتیجه باید رقم مورد نظر، دو برابر شود. بنگاه‌های اقتصادی‌ای که بتوانند در سال ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیارد بودجه تبلیغات داشته باشند که برای استقلال و پرسپولیس تبلیغ کنند، اصلا وجود ندارد، مگر اینکه یک دستور حکومتی داشته باشند که به سرخابی‌ها کمک کنند.

مدیرعامل استقلال اضافه کرد: ما برای پیدا کردن اسپانسر برای تأمین تنها منبع درآمد استقلال و پرسپولیس دچار محدودیت هستیم. این مشکل برای تیم‌های صنعتی مانند سپاهان و گل گهر وجود ندارد، چرا که آنها به شیر دولت وصل هستند. استقلال و پرسپولیس دو باشگاه کاملا دولتی و تحت محدودیت‌های اداری و بروکراسی دولتی هستند ولی باید از منابع خصوصی درآمدزایی شود.

او گفت: باشگاه‌های خصولتی و صنعتی که محدودیت‌های ما را ندارند، راحت از دولت تزریق می‌شوند و خیلی جاها جوابگو نیستند و احساس من این است که این موضوع عادلانه نیست. دست مدیران استقلال و پرسپولیس بسته است. به ما می‌گویند خودت برو این موضوع را مدیریت کن و کسب درآمد کن در حالی‌که تمام منابع درآمدی بسته است.

خطیر همچنین می‌گوید: من آمده‌ام این فضا را عوض کنم و ظرفیت را بالا ببرم و بگویم که این مسیر و شیوه مدیریت باید عوض شود. می‌بایست منابع درآمدی بیشتری به فوتبال و باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس اختصاص پیدا کند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج