اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۶۳۶۰۸
۱۲۵۹
۱۲۵۹
پ

زلاتان: من تنها کسی هستم که روی آتش راه می‌رود

«زلاتان ابراهیموویچ» ستاره فوتبال دنیا که بازی در تیم های زیادی را در کارنامه اش دارد، رابطه خوب با مورینیو و مواجهه با چالشی جدید را از دلایل رفتن به منچستریونایتد عنوان کرد.

خبرگزاری مهر: زلاتان ابراهیموویچ ستاره سوئدی دنیای فوتبال که سابقه حضور در تیم‌های بزرگی مانند بارسلونا، آث میلان، یوونتوس، پاری سن ژرمن، منچستر یونایتد و گلکسی یونایتد را دارد در یک برنامه تلویزیونی حاضر شد.

زلاتان در سال ۲۰۱۶ پس از ۴ سال حضور در پاری سن ژرمن این تیم را به مقصد منچستریونایتد ترک کرد. او دو فصل در این تیم حضور داشت و سپس به گلکسی آمریکا رفت. او در دو فصل حضور در منچستریونایتد ۲۸ گل برای شیاطین سرخ به ثمر رساند و توانست با این تیم به قهرمانی لیگ اروپا و جام اتحادیه انگلیس برسد.

این بازیکن سوئدی که در دنیای فوتبال به غرور و اعتماد به نفس بسیار زیادش شناخته می‌شود در یک برنامه تلویزیونی حاضر شد.

زلاتان: من تنها کسی هستم که روی آتش راه می‌رود

او در برنامه تلویزیونی «فستیوال دلو اسپورت» در پاسخ به سوالی مبنی بر دلایلش برای رفتن به منچستر یونایتد گفت: آن روزها همه از منچستر صحبت می‌کردند. خوزه مورینیو به آنجا رفته بود و با من تماس گرفت و پرسید آیا می‌خواهم به آنجا بروم یا نه.

این بازیکن ادامه داد: به دلیل روابط خیلی خوبی که با او داشتم بدون اینکه تعلل کنم پذیرفتم. منچستر آن‌موقع یکی از ۵ باشگاه برتر جهان بود. او برای اینکه تصمیم بگیریم که آیا در ۳۵ سالگی به آنجا بروم زمان داد. من با بازیکنانی که در لیگ برتر انگلیس حضور داشتند تماس گرفتم همه گفتند به آنجا نرو. آنها می‌گفتند اگر آنجا مصدوم شوم دوران فوتبالم به پایان می‌رسد. اگر اوضاع خوب پیش نرود همه چیز تمام می‌شود.

او در ادامه توضیح داد: به پنج نفر زنگ زدم و همه گفتند به انگلیس نرو! پس من هم جواب را پیدا کردم. پنج جواب «نه» و یک «آری» پس تصمیم گرفتم به انگلیس بروم. این چالش بزرگی برای من بود. در آن دوران آدم بی پروایی بودم و ترجیح می‌دادم بیشتر از اینکه روی آب راه بروم روی آتش حرکت کنم و من تنها کسی هستم که این توانایی را دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج