اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۶۴۳۱۹
۱۳۵۵
۱۳۵۵
پ

تیم گواردیولا به باختن عادت ندارد!

مدافع سیتی ابراز امیدواری کرد که دیدار خانگی تیمش برابر برایتون شروع سریال پیروزی‌های سیتی در این فصل لیگ برتر باشد.

خبرگزاری ایسنا: مدافع سیتی ابراز امیدواری کرد که دیدار خانگی تیمش برابر برایتون شروع سریال پیروزی‌های سیتی در این فصل لیگ برتر باشد.

بازیکنان منچسترسیتی پس از شکست مقابل آرسنال در لیگ برتر، شرایط روحی خوبی ندارند اما مانوئل آکانجی امیدوار است که تعطیلات ملی بتواند به هم تیمی‌هایش کمک کند تا سیتی بار دیگر به روند پیروزی بازگردد. شاگردان گواردیولا در حال حاضر در بهترین حالت خود نیستند. در حال حاضر، سیتی روی چالش بعدی خود در لیگ برتر متمرکز شده است یعنی پیشی گرفتن از دو تیم لندنی آرسنال و تاتنهام در جدول رده بندی.

سیتی در غیاب رودری هافبک تاثیرگذارش روزهای خوبی را سپری نکرد و برابر ولورهمپتون و آرسنال شکست خورد و صدر جدول رده بندی را از دست داد. پس از انجام چهار بازی متوالی خارج از خانه، سیتی به اتحاد باز خواهد گشت و این بار برابر برایتون روبرو خواهد شد.

به باختن عادت نداریم

آکانجی به اسکای اسپورت گفت: ما دو باخت در لیگ برتر داشتیم و احساس خوبی نداریم چون عادت نداریم شکست بخوریم. حالا برابر برایتون بازی داریم و باید در این دیدار تغییر تاکتیک بدهیم و بتوانیم ۳ امتیاز را به دست بیاوریم. امیدوارم بتوانیم عملکرد خوبی از خود نشان دهیم و نتیجه بگیریم.

مانوئل آکانجی یکی از بازیکنانی است که می‌داند برای پیشرفت باید چه کاری انجام دهد. مدافع سیتی در مورد احساساتش گفت: این بر عهده ماست که بازی‌هایمان را ببریم و روی خودمان تمرکز کنیم. ما تاثیری روی نتایج دیگر تیم ها نداریم ولی می‌توانیم بازی‌های خودمان را ببریم.

او در بخش بعدی صحبت‌هایش افزود: برایتون تیمی است که دوست دارد از عقب بازی‌سازی را شروع کند و بازیکنانی دارد که فوتبال انفرادی خوبی به نمایش می‌گذارند و قطعا به دنبال این است که ما را شکست دهد ولی ما تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا بتوانیم با اعتماد به نفسی که از دیدارهای ملی گرفتیم به مسیر پیروزی بازگردیم. 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج