۱۳۶۶۳۶۲
۱۶۸۲
۱۶۸۲
پ

بچه غول به هیچ‌کس رحم نمی‌کند!

ارلینگ هالند، ستاره منچسترسیتی، شب گذشته رکورد کیلیان امباپه را شکست و به جوان‌ترین بازیکنی تبدیل شد که ۳۷ گل در لیگ قهرمانان به ثمر رسانده است.

ورزش سه: ارلینگ هالند، ستاره منچسترسیتی، شب گذشته رکورد کیلیان امباپه را شکست و به جوان‌ترین بازیکنی تبدیل شد که ۳۷ گل در لیگ قهرمانان به ثمر رسانده است.

منچسترسیتی شب گذشته در سومین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان روبروی یانگ بویز قرار گرفت و موفق شد این تیم را با نتیجه ۱-۳ شکست دهد.

هالند در چند هفته گذشته با موجی از انتقادات به دلیل ناتوانی‌اش در باز کردن دروازه حریفان روبرو شده بود اما این فشارها نتوانست عملکرد او را به چالش بکشد و این بازیکن توانست بار دیگر در این دیدار به مهره کلیدی و تک ستاره تیمش تبدیل شود.

این ستاره نروژی موفق شد در حالی که بازی با نتیجه ۱-۱ مساوی دنبال می‌شد، دو گل برای تیمش به ثمر برساند و سه امتیاز ارزشمند این دیدار را برای آنها به ارمغان بیاورد.

این دو گل اهمیت بسیاری برای خود هالند هم داشت. او با این دبل توانست بار دیگر نامش را در کتاب رکوردها به ثبت برساند و حالا با ۲۳ سال و ۹۶ روز سن به جوان‌ترین بازیکنی تبدیل شده که توانسته است ۳۷ گل در لیگ قهرمانان به ثمر برساند.

این رکورد پیش از این در اختیار امباپه بود که با ۲۳ سال و ۲۹۵ روز توانسته بود چنین آماری را از خودش به جای بگذارد، اما این ستاره پاری سن ژرمن حالا از این نظر در جایگاه دوم قرار گرفته است.

هالند فصل گذشته هم به جوان‌ترین بازیکنی تبدیل شده بود که به رکورد ۳۰ گل زده در لیگ قهرمانان رسیده و باز هم امباپه را در این زمینه پشت سر گذاشته بود و حالا به نظر می‌رسد که او قصد دارد یک به یک رکوردهای مربوط به گلزنی را از آن خود کند و در این مسیر به هیچ بازیکنی هم رحم نخواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج