adexo3
۱۳۶۶۳۸۰
۲۵۳۴
۲۵۳۴
پ

چهار سفر متوالی یحیی و تیمش را کلافه می‌‌کند!

برنامه پیش‌روی پرسپولیس در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به گونه‌ای است که ممکن است پرسپولیسی‌ها برای چهار بازی بعدی‌شان در خارج از تهران چهار سفر پیش‌رو داشته باشند.

ورزش سه: برنامه پیش‌روی پرسپولیس در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به گونه‌ای است که ممکن است پرسپولیسی‌ها برای چهار بازی بعدی‌شان در خارج از تهران چهار سفر پیش‌رو داشته باشند.

بحث میزبانی ورزشگاه ازدیدارهای پرسپولیس، استقلال و تیم ملی چالش جدید فوتبال ایران است که می‌‎تواند مخاطرات مهمی برای این باشگاه‌ها داشته باشد و البته حواشی جدیدی به وجود بیاورد.

بعد از مصاحبه تلویزیونی دوشنبه شب گذشته افشین پیروانی و تاکید بر اینکه پرسپولیس فقط در ورزشگاه آزادی بازی می‌کند، باشگاه پرسپولیس هم طی بیانیه‌ای کوتاه روی این موضوع تاکید کرد تا مشخص شود موضع باشگاه با مدیر تیم هماهنگ است. بعد از آن حسین خبیری، عضو هیئت مدیره، نیز در مصاحبه خود روی این موضع تاکید داشت. سپس نوبت درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس رسید که صراحتا اعلام کند ورزشگاه آزادی باید برای بازی‌های پرسپولیس باشد، چرا که این تیم نمی‌تواند غیر از بازی‌های بیرون از خانه، برای انجام بازی‌های خانگی هم به شهر دیگری سفر کند.

در ادامه یحیی گل‌محمدی هم صراحتا روی این موضوع تاکید کرد و گفت با اینکه ورزشگاه آزادی تحفه‌ای هم نیست اما حالا که آماده شده باید سهم پرسپولیس باشد و بازی‌های این تیم در ورزشگاه خانگی سال‌های اخیرش برگزار شود.

با این وجود برنامه فشرده پیش‌روی پرسپولیس سه سفر برای بازی‌های خارج از خانه دارد، اگر قرار باشد بازی خانگی این تیم هم در ورزشگاه آزدی برگزار نشود داستان تازه‌ای برای این تیم آغاز خواهد شد.

طبق برنامه، پرسپولیس یکشنبه آینده در بندر انزلی مقابل ملوان قرار خواهد گرفت و پنجشنبه در تهران میزبان صنعت نفت آبادان است. پس از آن بازی خارج از خانه آسیایی در شهر دوشنبه تاجیکستان مقابل استقلال برگزار می‌شود و در نهایت روز ۲۱ آبان احتمال یک بازی فینال‌گونه در لیگ برتر مقابل سپاهان در اصفهان خواهد داشت.

با این حساب اگر بازی پرسپولیس مقابل صنعت نفت که قرار است پنجشنبه هفته آینده برگزار شود، جایی خارج از تهران برگزار شود، پرسپولیس باید چهار سفر متوالی داشته باشد که قطعا شرایط این تیم را تغییر خواهد داد. البته فعلا برنامه لیگ  و شواهد و قرائن اینگونه است که این مسابقه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد، اما اگر مسئولان این ورزشگاه میزبانی از پرسپولیس را از همین مسابقه گردن نگیرند کار برای سرخ ها دشوار می‌شود؛ چرا که باید دنبال ورزشگاهی نزدیک باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج