اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۶۶۵۶۸
۷۷۰
۷۷۰
پ

سربلندی پسران کلوپ در آزمون سوم اروپایی

لیورپول با بردی شیرین در خانه با ۹ امتیاز در صدر گروه E قرار گرفت

طرفداری: لیورپول با بردی شیرین در خانه با ۹ امتیاز در صدر گروه E قرار گرفت 

لیورپول در آنفیلد در چارچوب هفته سوم لیگ اروپا میزبان تولوز فرانسه بود و در پایان به سومین برد اروپایی خود دست یافت. در این بازی شاگردان یورگن کلوپ تیم برتر بازی بودند و در روز درخشش هافبک‌های جدید خود، چهار بار دروازه حریفشان را باز کردند. لیورپول در پایان هفته سوم با سه برد در صدر گروه E قرار دارد.

دقیقه ۹؛ گل اول برای لیورپول: چه گلی! دیوگو ژوتا یک تنه به خط دفاع تولوز زد و با عبور از چند بازیکن به زیبایی گل اول بازی را به ثمر رساند. 

دقیقه ۱۶؛ گل تساوی برای تولوز: بازیکنان مهمان تنها با ۳ پاس توانستند دالینگا را در موقعیت تک به تک قرار بدهند. مهاجم تولوز با تمام‌کنندگی بسیار خوب دروازه کلهر را باز کرد.

دقیقه ۳۱؛ گل دوم برای لیورپول: سانتر الکساندر آرنولد را واتارو اندو در داخل محوطه با ضربه سر تبدیل به گل کرد. این اولین گل هافبک ژاپنی برای قرمزها است. 

دقیقه ۳۴ گل سوم برای لیورپول: چه حرکتی از سوی رایان خرافنبرخ. هافبک هلندی طی یک حرکت انفرادی و پس از حمل توپ طولانی، باعث ایجاد موقعیت گلزنی شد تا داروین نونیز کار را در همین نیمه به پایان برساند. 

دقیقه ۶۵؛ گل چهارم برای لیورپول: داروین نونیز پس از دریبل مدافع و دروازه‌بان حریف به شکلی عجیب در مقابل دروازه خالی تیر دروازه را هدف قرار داد. توپ برگشتی به خرافنبرخ رسید تا او شب درخشانش را تکمیل کند. 

دقیقه ۹۳؛ گل پنجم برای لیورپول: صلاح این روزها به هیچ تیمی رحم نمی‌کند. وینگر مصری که دقیقه ۷۰ وارد بازی شده بود، توپ دریافتی در داخل محوطه را به زیبایی تبدیل به گل پنجم کرد. 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج