۱۳۱۰۶۳۰
۱۷۴۵
۱۷۴۵
پ

بانوی پیر در آخرین ثانیه‌ از شکست خانگی گریخت

تیم های یوونتوس و سویا امشب در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا به مصاف هم رفتند. این دیدار از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه آلیانز آغاز شد و با تساوی ۱-۱ به پایان رسید.

ورزش سه: تیم های یوونتوس و سویا امشب در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا به مصاف هم رفتند. این دیدار از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه آلیانز آغاز شد و با تساوی ۱-۱ به پایان رسید.

اولین موقعیت بازی را در دقیقه ۱۲ شاهد بودیم؛ فیلیپ کاستیچ از سمت چپ وارد محوطه جریمه سویا شد و با یک ضربه زمینی خطرناک دروازه هدف گرفت اما توپ روی این شوت با اختلافی اندک از کنار دروازه به بیرون رفت.

لوکاس اوکامپوس در دقیقه ۱۴ با یک ضربه سر از چند قدمی دروازه فاصله ای تا گلزنی نداشت اما شزنی به زیبایی ضربه او را راهی کرنر کرد. دوشان ولاهوویچ در دقیقه ۱۸ صاحب یک فرصت خوب دیگر شد تا میزبان را به گل برساند اما یاسین بونو طی دو مرحله دو ضربه این بازیکن در موقعیت تک به تک را مهار کرد.

مهاجم صربستانی یوونتوس یک دقیقه بعد از موقعیت فوق بار دیگر فرصت گلزنی خوبی داشت اما این بار هم با بی دقتی پاسی را که در دهانه دروازه دریافت کرده بود را به بالای دروازه فرستاد. در ادامه موقعیت سوزی های بازیکنان دو تیم این بار نوبت النصیری بود که در دو قدمی توپ را به بیرون زد.

بانوی پیر در آخرین ثانیه‌ از شکست خانگی گریخت

یوسف النصیری در دقیقه 26 روی یک ضدحمله سریع بالاخره قفل دروازه یوونتوس را شکسته گل اول سویا را به ثمر رساند. بازیکنان سویا در زمین خودی صاحب توپ شدند و با 6 پاس خود را به محوطه جریمه حریف رساندند. این حمله در نهایت با پاس اوکامپوس از سمت راست و بغل پای دیدنی النصیری به گل اول میهمان تبدیل شد.

بانوی پیر در آخرین ثانیه‌ از شکست خانگی گریخت

ایوان راکیتیچ در دقیقه 40 با یک شوت سنگین از پشت محوطه جریمه می توانست گل دوم سویا را بزند اما شزنی به زیبایی توپ را به کرنر فرستاد. النصیری آخرین موقعیت نیمه اول را با یک شوت خطرناک از پشت محوطه جریمه خلق کرد که روی این شوت جایی در چارچوب نداشت.

بانوی پیر در آخرین ثانیه‌ از شکست خانگی گریخت

یوونتوس برای جبران گل خورده در نیمه دوم حالت تهاجمی به خود گرفت اما دفاع منطقی سویا اجازه این کار را به شاگردان آلگری نمی داد. ساموئل جونیور یار تعویضی یووه با یک شلیک پای چپ اولین شانس گلزنی میزبان در نیمه دوم را امتحان کرد اما شوت او جایی در چارچوب نداشت.

بانوی پیر در آخرین ثانیه‌ از شکست خانگی گریخت

آلگری که تیمش را با دو تغییر در نیمه دوم به زمین فرستاده بود بعد از اینکه حملات تیمش در 20 دقیقه نخست به نتیجه ختم نشد 3 تعویض بعدی اش را هم انجام داد تا به هر ترتیبی که شده بازنده از زمین خارج نشود.

تا آخرین لحظات کار اما تلاش یووه نتیجه ای به همراه نداشت. داور 6 دقیقه وقت اضافه در نظر گرفته بود و این 6 دقیقه هم در حال اتمام بود که یک ضربه کرنر برای یوونتوس به دست آمد. روی این ارسال کرنر پل پوگبا، آخرین تعویضی یووه با ضربه سر توپ را به تیر مخالف فرستاد تا فدریکو گاتی، یکی دیگر از تعویضی های این تیم با ضربه سر گل تساوی را وارد دروازه سویا کرده و بازی با نتیجه 1-1 به پایان برسد.

بانوی پیر در آخرین ثانیه‌ از شکست خانگی گریخت

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج