۱۳۶۷۲۹۲
۱ نظر
۲۷۷۸
۱ نظر
۲۷۷۸
پ

منفورترین بازیکن بین تمام اعضای پرسپولیس

بدهی پرسپولیس به بازیکن سابق تبدیل به دغدغه بزرگ مدیران باشگاه شده است.

همشهری آنلاین: تحریم‌های بانکی و دیر نشستن پول در حساب رادوشوویچ برای قسط قبلی مطالبات این دروازه بان باعث شد باشگاه پرسپولیس ۲۰۰ هزار یورو دیگر هم جریمه شود که روز گذشته این باشگاه خبر بد را تائید و دلایل آن را تشریح کرد.

با این حال باشگاه پرسپولیس حالا با چلش بزرگی برای پرداخت مطالبات این دروازه‌بان مواجه شده است.بالاخره قرار است با پرداخت قط آخر مطالبات این دروازه بان کروات ، پرسپولیس از ین بدهی خلاص شود اما این اتفاق بدین راحتی رخ نخواهد داد.

پرسپولیس کمتر از یک ماه فرصت دارد تا برای پرداخت قسط آخر رادوشوویچ که ۲۰۰ هزار یورو است منابع مالی لازم را فراهم کند اما با توجه به اینکه پرداختی قبلی باشگاه به خاطر تحریم‌ها دیر به حساب رادو نشست ، پرسپولیس باید ۲۰۰ هزار یورو هم جریمه قسط قبلی را بپردازد؛ این یعنی که تا کمتر از یک ماه آینده پرسپولیس به ۴۰۰ هزار یورو ناقابل که بیش از ۲۰ میلیارد تومان خواهد شد نیاز مبرم دارد.

منفورترین بازیکن بین تمام اعضای پرسپولیس

از سوی دیگر باشگاه پرسپولیس هنوز نتوانسته مبالغ مربوط به آپشن قراردادهای فصل قبل بازیکنان و کادر فنی را پرداخت کند و اعضای تیم هر روز وعده فردا را می‌گیرند.البته باشگاه پرسپولیس ظاهرا موفق شده موافقت سازمان خصوصی‌سازی برای برداشت از حساب بورسی‌اش را بگیرد اما پروسه برداشت از این حساب زمانبر شده است.

حالا باشگاه پرسپولیس با این چالش مواجه شده که با رسیدن مبلغ ۳۰ میلیاردی از حساب بورسی،آیا آپشن‌ها را پرداخت کند یا این پول را برای پرداخت بعدی به رادوشوویچ نگه دارد؟از سویی مساله  پرداخت آپشن‌ها حیاتی شده و با مصاحبه‌های یحیی گل محمدی  و البته نارضایتی بازیکنان،مدیریت باشگاه را تحت فشار گذاشته و از سوی دیگر اگر مطالبات رادوشوویچ  بموقع پرداخت نشود دوباره جریمه ۲۰۰ هزار یورویی دیگری بر باشگاه پرسپولیس متحمل خواهد شد.

در عین حال به خاطر تجربه قبلی و دیر انجام شدن پروسه انتقال پول ، باشگاه پرسپولیس باید این بار دست بجنباند چرا که دیگر هییچ کس تحمل شنیدن خبر جریمه ۲۰۰ هزار یورویی دیگری به خاطر دروازه‌بانی که  ۵ سال در این باشگاه گلر ذخیره بود و کار خاصی هم برای پرسپولیس نکرد را نخواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حبیب

      مگه ازجیب خودش میده. این همه بانک وصندووق و... کارشون چیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج