اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۶۸۳۲۵
۹۵۲
۹۵۲
پ

حسرتِ ندیدن بازی دختران ایران در قاب تلویزیون

تیم ملی زنان ایران با شکست مقابل فیلیپین از رسیدن به المپیک پاریس بازماند.

روزنامه اعتماد: تیم ملی زنان ایران با شکست مقابل فیلیپین از رسیدن به المپیک پاریس بازماند. شاگردان مریم آزمون در این بازی با نتیجه یک بر صفر شکست خوردند. ملی‌پوشان کشورمان در دو بازی قبلی خود صاحب یک امتیاز شده بودند. تک امتیازی که در بازی برابر چین تایپه به دست آمد. دختران ایرانی مقابل استرالیا نیز با حساب 2- صفر مغلوب شده بودند.

حسرتِ ندیدن بازی دختران ایران در قاب تلویزیون

در بخش قبل به پخش نشدن بازی تیم ملی اشاره کردیم. در سال‌های گذشته در گزارش‌های گوناگون هم این مورد را مورد بررسی قرار داده و این سوال را مطرح کرده بودیم که واقعا چرا بازی‌های تیم ملی زنان پخش نمی‌شود؟ این پرسش در عین در نظر گرفتن تمام حساسیت‌ها و موازین شرعی است و اتفاقا با علم به این مسائل همچنان سوال پابرجاست، چراکه در عمل چندین بار دیده شده که صداوسیما می‌تواند خطوط قرمز را کمی جابه‌جا کند. در برنامه‌های مختلف صداوسیما دیده شده که در هایلایت‌ها این خطوط قرمز قابل جابه‌جایی هستند. حال همین بازی‌های تیم ملی زنان را در نظر بگیرید. دختران ایران که کاملا پوشیده هستند. می‌ماند بازیکنان تیم رقیب که آنها هم لباس و شورت ورزشی گشاد به تن دارند و جوراب را تا زانو بالا کشیده‌اند. در نماهای لانگ واقعا چیزی از بدن بازیکنان حریف دیده نمی‌شود. صداوسیما می‌توانست همان شیوه تقطیع تصاویر که به وفور در مسابقات مردان استفاده می‌کند را به کار بگیرد و در نماهای نزدیک مسابقات فوتبال تیم ملی زنان اقداماتی انجام بدهد. تازه واقعا در همان نماهای نزدیک هم چیز قابل ذکری وجود ندارد ولی به هر حال این شیوه به راحتی می‌توانست مورد استفاده قرار بگیرد تا دختران ایران بدانند بازی‌های‌شان از رسانه ملی کشور خودشان پخش می‌شود تا علاقه‌مندان به تیم ملی مجبور نباشند از این فیلترشکن به آن فیلترشکن و از این سایت به آن سایت و از این کانال ماهواره به آن کانال ماهواره بدوند تا مسابقه تیم ملی ایران را ببینند. واقعا این رقابت‌ها فرصت مناسبی برای صداوسیما بود تا در سیاست‌های خودش در این زمینه تجدیدنظر کند که حیف از دست رفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج