اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۶۸۶۴۶
۶۸۳
۶۸۳
پ

بازگشت میزبانی سپاهان بعد از ۳ بازی قطعی نیست!

رای کنفدراسیون فوتبال آسیا پیرامون بازی سپاهان - الاتحاد اعلام شد که یکی از بندهای رای عدم برگزاری سه بازی در استادیوم نقش جهان است.

خبرورزشی: رای کنفدراسیون فوتبال آسیا پیرامون بازی سپاهان - الاتحاد اعلام شد که یکی از بندهای رای عدم برگزاری سه بازی در استادیوم نقش جهان است.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران باشگاه سپاهان را مکلف کرده که سه بازی خانگی را از این پس در استادیوم دیگری در ایران برگزار کند که به نظر می‌رسد بین استادیوم‌های ایرانی که موردتایید کنفدراسیون فوتبال آسیا هستند استادیوم آزادی میزبان بازی‌های سپاهان می‌شود. اما بعد از برگزاری سه بازی در استادیوم نقش جهان امتیاز میزبانی در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا به شرطی به تیم سپاهان برمی‌گردد که شروط کنفدراسیون فوتبال آسیا را رعایت کند.

بعد از سه بازی نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا در استادیوم نقش جهان حاضر می‌شود تا شاهد اعمال تاکیدات کنفدراسیون فوتبال آسیا باشد. در غیر این‌صورت این باشگاه با جرایم شدیدتری مواجه می‌شود.

پیش از بازی سپاهان - الاتحاد ناظر کنفدراسیون فوتبال آسیا از باشگاه سپاهان خواست که تندیس سردار شهید سیلمانی  را از محوطه استادیوم خارج کند که باشگاه سپاهان این درخواست را نپذیرفت و در نتیجه تیم داوری و تیم میهمان وارد زمین نشدند و در نهایت هم کنفدراسیون فوتبال آسیا نتیجه این بازی را ۳-۰ به سود الاتحاد اعلام کرد. هم چنین باشگاه سپاهان ۲۰۰ هزار دلار جریمه شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج