۱۳۷۱۰۰۸
۱۵۶۹
۱۵۶۹
پ

آل‌کثیر به‌ دنبال عکس اینستاگرامی با سپاهان!

سپاهان و پرسپولیس عصر یکشنبه برای هشتاد و یکمین بار در طول تاریخ به مصاف هم خواهند رفت که در بین مهره‌های ویژه این دیدار یک بازیکن بیشتر از بقیه نگاه‌ها را به خود جلب خواهد کرد.

ورزش سه: سپاهان و پرسپولیس عصر یکشنبه برای هشتاد و یکمین بار در طول تاریخ به مصاف هم خواهند رفت که در بین مهره‌های ویژه این دیدار یک بازیکن بیشتر از بقیه نگاه‌ها را به خود جلب خواهد کرد.

آل‌کثیر به‌ دنبال عکس اینستاگرامی با سپاهان!

تقابل سپاهان و پرسپولیس پر از بازیکنانی است که در ترکیب دو تیم حضور داشته‌اند اما نگاه‌ها به عیسی آل کثیر بیشتر از هر بازیکن دیگری دوخته خواهد شد. بازیکنی که همواره از عشق و علاقه‌اش به پرسپولیس می‌گفت و بعد از یک دوره مصدومیت سخت و طولانی به این تیم برگشت و در قهرمانی‌های فصل قبل تاثیر داشت حالا یکی از بازیکنان تیم رقیب در اصفهان به حساب می‌آید و در الکلاسیکوی ۸۱ تلاش خواهد کرد  تا دروازه تیم سابقش را باز کند.
عیسی جزو بازیکنانی بود که یحیی گل محمدی اصرار زیادی به حفظ او داشت و حتی در یکی از مصاحبه‌های اخیرش نیز به حفظ او تاکید کرد اما همه می‌دانند رقم قرارداد او با سپاهان تفاوت چشمگیری با پرسپولیس داشت و از آنجایی که پرسپولیس به بازیکن غیر ملی‌پوش و 34 ساله رقم بالایی پرداخت نمی‌کرد راهی سپاهان شد.

عیسی در حالی یکی از چند مهاجم مهم سپاهان به شمار می‌آید که این سو پرسپولیس مهاجم شاخصی ندارد و شهاب زاهدی دوره عجیبی را پشت سر می‌گذراند و نبیل باهویی مطابق انتظار بازیکنی در حد پرسپولیس نیست.

آل‌کثیر به‌ دنبال عکس اینستاگرامی با سپاهان!

گفتنی است عیسی آل کثیر در بازی جام حذفی فصل قبل در این ورزشگاه هم در دیدار سه فصل قبل دو تیم موفق شده بود با پیراهن پرسپولیس دروازه سپاهان را باز کند و باید دید جزو بازیکنانی قرار خواهد گرفت که دروازه هر دو تیم را باز کرده‌اند یا نه.

آل کثیر خاطرات تلخ و شیرین زیادی از حضور در پرسپولیس دارد. محرومیت طولانی مدت و مصدومیت سخت از جمله خاطرات تلخی است که هم با گلزنی در دربی‌ها، بازی‌های بزرگ آسیایی و قهرمانی‌های فصل قبل به فراموشی سپرده می‌شود. شاید به خاطر همین است که صفحه اینستاگرام او هنوز پر است از تصاویر شادی با هواداران پرسپولیس و لحظات درخشان و خاطره‌انگیز با پیراهن پرسپولیس.

عیسی هنوز هیچ عکسی از زمان حضورش در سپاهان در اینستاگرام خود آپلود نکرده اما کم کم جایگاهش را در این تیم پیدا می‌کند و گلزنی‌هایش را هم در این تیم آغاز کرده است.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج