۱۳۷۱۲۴۰
۶۷۰
۶۷۰
پ

بیرانوند از نداشتن جانشین ضربه می‌خورد

مربی پیشین دروازه‌بان پرسپولیس با تاکید بر شرایط و تاثیرگذاری بالای علیرضا بیرانوند در تیم پرسپولیس گفت: البته نداشتن جانشین به این بازیکن ضربه می‌زند.

خبرگزاری مهر: علیرضا بیرانوند که در ابتدای فصل با کش و قوس‌های فراوان در ترکیب تیم پرسپولیس ماندنی شد، به یکی از بهترین بازیکنان این تیم تبدیل شده است. او در دیدارهای اخیر با واکنش‌های خود بارها دروازه پرسپولیس را نجات داده است و محبوبیت خوبی در بین هواداران و کادرفنی پرسپولیس دارد.

در همین خصوص گفت‌وگویی داشتیم با محسن سیدی مربی دروازه بانان سابق پرسپولیس و یکی از اولین مربیان علیرضا بیرانوند که در ادامه آن را می‌خوانید.

سیدی در خصوص عملکرد بیرانوند در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: علیرضا در شرایط فعلی یکی از بهترین دروازه بانان حال حاضر فوتبال ایران است. او توانسته با واکنش‌های خود بارها پرسپولیس را در جریان بازی نگه دارد و به بهترین بازیکن این تیم تبدیل شود. زمانی که من در پرسپولیس حضور داشتیم، سه دروازه بان آماده در تیم وجود داشت که هر کدام از آنها رقبای خوبی برای یکدیگر بودند اما اکنون چنین چیزی در پرسپولیس دیده نمی‌شود.

بیرانوند از نداشتن جانشین ضربه می‌خورد

نبود جانشین باعث خستگی بیرانوند در پرسپولیس می‌شود

او ادامه داد: مدیران پرسپولیس باید به بازیکن پروری روی بیاورند و نباید کاری کنند تا بیرانوند جانشینی نداشته باشد. ما باید بیرانوندها پرورش دهیم تا در سال‌های آینده هم دروازه پرسپولیس بیمه شود. همچنین اگر بازیکنی به خدمت گرفته می‌شود باید به نوعی باشد که بتواند باعث پیشرفت تیم شود نه اینکه حضور او فایده‌ای برای پرسپولیس نداشته باشد. هر بازیکنی هرچقدر هم عملکرد خوبی داشته باشد در طول فصل نیاز به استراحت دارد اما اکنون شرایط پرسپولیس به گونه‌ای است که تنها علیرضا بیرانوند می‌تواند در تمام بازی‌ها چه در لیگ برتر و چه در آسیا برای این تیم به میدان برود که این موضوع باعث می‌شود به او فشار وارد شود.

مربی پیشین دروازه بانان پرسپولیس افزود: اگر پرسپولیس یک دروازه بان مطمئن دیگر داشت، می‌توانستند به علیرضا بیرانوند در دیدار با صنعت نفت آبادان استراحت دهند تا او با تمرکز بیشتری پا به دیدار با استقلال تاجیکستان بگذارد.

بیرانوند از نداشتن جانشین ضربه می‌خورد

سال‌ها است که دروازه بانی در فوتبال ایران پدیده نشده است

سیدی درباره عملکرد دیگر دروازه بانان حاضر در لیگ برتر گفت: متأسفانه در سال‌های اخیر دروازه بان جدید به فوتبال ایران معرفی نشده است و به جز حسین پورحمیدی که در آلومینیوم درخشید و اکنون هم در تراکتور حضور دارد، دروازه بان دیگری نتوانسته خود را به تیم‌های بزرگ لیگ تحمیل کند. پیام پارسا دروازه بان صنعت آبادان در دیدار با پرسپولیس با توجه به جو ورزشگاه که به سود سرخ‌ها بود، توانست درخشان ظاهر شود. احمد گوهری هم که فصل گذشته در پرسپولیس بود، امسال در آلومینیوم توانسته تقریباً در اکثر بازی‌ها به میدان برود و به نسبت عملکرد خوبی داشته است.

بیرانوند از نداشتن جانشین ضربه می‌خورد

ایجاد آکادمی پرورش دروازه بان می‌تواند به فوتبال ایران کمک کند

مربی دروازه بانان فوتبال افزود: باید تا پایان فصل منتظر ماند و دید آیا دروازه بانی می‌تواند خود را به عنوان پدیده معرفی کند یا خیر؛ از مدیران و سرمربیان تیم‌ها تقاضا می‌کنم که کمی شجاعت به خرج دهند و از دروازه بانان جوان برای تیم خود استفاده کنند. البته این موضوع نباید به گونه‌ای باشد که شأن دروازه بانان باتجربه زیر سوال رود و با احترام به آنها از دروازه بانان جوان هم در تیم خود استفاده کنند.

او در پایان خاطر نشان کرد: پیشنهاد می‌دهم به باشگاه‌ها که یک آکادمی پرورش دروازه بان تشکیل دهند. اگر یک آکادمی جدا برای پرورش دروازه بان داشتیم قطعاً می‌توانستیم شاهد دروازه بانان بهتری در سطح فوتبال ایران باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج