اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۷۱۶۰۵
۱۵۴۸
۱۵۴۸
پ

خرافات عجیب پشت نبردن‌های پرسپولیس!

با اینکه نیمی از مبالغ مربوط به آپشن قراردادهای فصل قبل بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس پرداخت شده اما برخی از اعضای تیم هنوز مبالغ مربوط به آپشن‌ها را دریافت نکرده‌اند.

ورزش سه: درست قبل از بازی با صنعت نفت آبادان بالاخره رضا درویش و باشگاه پرسپولیس موفق شدند بعد از چند ماه تلاش و انتقاد شنیدن از اعضای تیم، نیمی از مبالغ مربوط به آپشن‌های قرارداد فصل قبل بازیکنان و کادر فنی را پرداخت کنند. این اتفاق در حالی رخ داد که سایر اعضای تیم از تیم پزشکی و رسانه‌ای گرفته تا دیگر افراد دور و بر تیم مثل تدارکات‌چی و .... پولی بابت آپشن‌ها یا پاداش سه قهرمانی فصل قبل دریافت نکردند.

این اتفاق در حالی رخ داد که نیمی از مبلغ آپشن قرارداد بازیکنان و مربیان غالبا ارقامی میلیاردی است اما برای دور و بری‌های تیم قرار بود فقط ۳۰ میلیون تومان به عنوان نیمی از پاداش قهرمانی‌های تیم واریز شود که این اتفاق هنوز رخ نداده است.

بولت پرسپولیسجالب اینکه مجموع رقمی که باشگاه می‌توانست با این افراد فعلا تسویه حساب کند چیزی بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان است اما درویش ترجیح داد بازیکنان و مربیان عددی که به آنها وعده داده شده بود را کامل دریافت کنند. نکته جالب اینکه از وقتی آپشن‌ها پرداخت شده پرسپولیس در دو مسابقه اخیرش برنده نشده و شاید بهتر باشد درویش به دور و بری‌های تیم هم پرداختی داشته باشد تا دعای خیر آنها هم پشت سر تیم باشد و وضعیت بهتر پیش برود.

یکی از اعضای کادر فنی پرسپولیس می‌گفت از وقتی پاداش بردها قطع شده افراد کنار تیم هم شرایط بسیار سختی پیدا کرده‌اند چون آنها هم نصف پاداش برد را می‌گرفتند و از آنجایی که مبلغ قراردادشان ناچیز است، با فاصله افتادن دو سه ماهه بین دریافتی درصد قراردادشان، با آن پاداش‌ها روزگار می‌گذراندند. الان هم که دل‌شان به این پاداش قهرمانی خوش است که هنوز دریافت نکرده‌اند و شاید اینکه ما نتیجه نمی‌گیریم به این دلیل باشد که این بچه‌ها راضی و خوشحال نیستند!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج