اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۷۱۷۰۱
۲۰۰۰
۲۰۰۰
پ

کپی سلیمی از رونالدو؛ خوابیدن به وقت شادی

ایمان سلیمی پس از گلزنی برابر تراکتور، خوشحالی کریستیانو رونالدو و شادی یک چهره به خواب رفته را به نمایش گذاشت.

ورزش سه: با بازگشت مرادمند از محرومیت، همه در انتظار تشکیل مثلث دفاعی استقلال با حضور این بازیکن در کنار سهرابیان و چشمی بودند. کمتر کسی تصور می کرد که نکونام برای این دیدار مهم و حساس، دست به تغییرات در خط دفاعی تیمش بزند و روزبه را به خط هافبک ببرد ولی نکو این تصمیم مهم را گرفت.

سرمربی جوان آبی ها که نشان داده اعتماد خاص و ویژه ای به ایمان دارد، برای اینکه از این بازیکن در ترکیب تیم استفاده کند، چشمی را یک خط جلوتر برد و همچنان از سلیمی در چینش ابتدایی تیمش بهره برد و او نیز به خوبی مزد اعتماد نکونام را داد و با یک ضربه سر سرنوشت ساز، دروازه تیم سابقش را باز کرد.

سلیمی که در دیدار برابر هوادار به اشتباه دروازه تیم خودش را باز کرده بود و پیش از آن نیز مقابل سپاهان مرتکب خطای پنالتی شده بود، باز هم با اعتماد نکونام مواجه شد و سرمربی استقلال برای بالا بردن روحیه شاگردش، از او در ترکیب اصلی استفاده می کرد تا ایمان در استادیوم آزادی، پیام آور شادی برای هواداران باشد.

کپی سلیمی از رونالدو؛ خوابیدن به وقت شادی

این بازیکن که با انتقاداتی نیز روبرو شده بود، به خوبی توانست برابر تیم سابقش ظاهر شود و پس از باز کردن دروازه تراکتور نیز یک شادی گل خاص و متفاوت را به نمایش گذاشت که الهام گرفته شده از خوشحالی کریستیانو رونالدو، ابر ستاره دنیای فوتبال بود.

پیش از پیوستن رونالدو به النصر و در نیم فصل نخست 2022 – 2023، این بازیکن تنها گلش برای یونایتد در لیگ جزیره را برابر اورتون به ثمر رساند. در شرایطی که هواداران اسطوره پرتغالی در انتظار شادی معروف Siuuu پس از به ثمر رساندن گل هفتصدمین گلش در دوران حرفه ای بودند، او با یک خوشحالی متفاوت نسبت به همیشه، همه را غافلگیر کرد.

رونالدو با ایستادن کنار زمین و بستن چشمانش، دست هایش را روی سینه گذاشت تا سبک جدیدی از خوشحالی در حالت خواب را اجرا کند. در ابتدا تصور می شد که این شادی یک نوع طعنه به اریک تن هاخ، سرمربی شیاطین سرخ است. چرا که رونالدو در دیدارهای پیش از آن نیمکت نشین بود و در دقایق پایانی مسابقه به میدان می رفت.

کپی سلیمی از رونالدو؛ خوابیدن به وقت شادی

اما خود این بازیکن اعلام کرد که شادی او به دلیل خوابیدن هایش در اتوبوس و به هنگام سفرهای تیم برای انجام مسابقات بوده که مورد توجه هم تیمی هایش قرار می گرفته است. حالا سلیمی نیز تصمیم گرفت تا پس از باز کردن دروازه تراکتور، این شادی گل را اجرا کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج