اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۷۲۰۰۶
۳ نظر
۶۳۳۹
۳ نظر
۶۳۳۹
پ

شوخی با تیم نکونام رنگ واقعیت گرفت!

اگر ابتدای فصل به یک هوادار استقلال می‌گفتید تیمت با این بنیه و این حجم از حواشی در حوالی پایان ثلث اول لیگ صدرنشین خواهد بود، احتمالا تصور می‌کرد در حال شوخی با او هستید. این شوخی اما حالا کاملا جدی شده و رنگ واقعیت به‌خود گرفته است.

همشهری‌آنلاین: استقلال با کسب پیروزی ۲بر صفر و سزاوارانه مقابل تراکتور با ۲۲امتیاز از ۹بازی جایگاهش در صدر جدول را تثبیت کرد. استقلال به‌طور میانگین از هر مسابقه ۲.۴۴امتیاز به‌دست آورده که حد نصاب بسیار خوبی است و با ادامه این روند، حتما باید آبی‌ها را شانس اول قهرمانی لیگ دانست. از سوی دیگر برتری مقابل تراکتور، تساوی بحث‌برانگیز در بازی با شمس‌آذر را هم از یادها برد و نیز روی فرضیه ضعیف‌کشی تیم جواد نکونام هم خط قرمز کشید. بسیاری تصور می‌کردند استقلال مقابل رقبای بزرگ‌تر به مشکل بخورد اما از قضا آنها راحت‌ترین بردشان را در بازی با تیم اسم‌ورسم‌دار تراکتور به‌دست آوردند.

همه خوشی‌های این چند وقت استقلال اما در همین مقدار خلاصه نمی‌شود. جلوه دیگری از آسمان آبی باشگاه، در اتحاد و نزدیکی جواد نکونام و علی خطیر نمود پیدا کرده است. به‌نظر می‌رسد سرمربی و مدیرعامل باشگاه که به‌شدت با هم دچار مشکل بودند، حالا کاملا اختلافات را فراموش کرده‌اند و با همدلی در مسیر کسب موفقیت گام برمی‌دارند. پس از آنکه خطیر در غائله مجادله کلامی نکونام با یحیی گل‌محمدی به‌طور تمام‌قد پشت سرمربی تیمش ایستاد و جواد را بهترین لژیونر تاریخ فوتبال ایران دانست، در حاشیه بازی اخیر با تراکتور هم شاهد شادی و شعف خارج از تصور آقای مدیرعامل، بعد از گل‌های استقلال بودیم. این هیجانی که از مشت‌های گره شده نکونام در کنار زمین آغاز می‌شود و به فریادهای خطیر روی سکوها می‌رسد، بیش از هر چیز دیگری نشان‌دهنده روزهای خوب استقلال است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      بخدا هرچی سایت و روزنامه تو ایران هسته‌ که‌ تازه همه دولتی هم هستن طرفدار اين تيم حکومتي هستن

    • ناشناس

      همیشه با کسر امتیاز از بقیه اوا خواهر لیگ رفته صدر

    • ناشناس

      لنگی اصلا اگه بجای یک امتیاز سه امتیاز ب شما بدن ب سرورتون میرسین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج