۱۳۷۲۲۶۰
۸۵۶
۸۵۶
پ

داداش‌زاده: یا یحیی اخراج شود یا از او حمایت کنند

بهزاد داداش‌زاده بازیکن اسبق پرسپولیس معتقد است دروازه‌بان پرسپولیس گل بدی را از سپاهان دریافت کرد در حالی که دو بخت مسلم گلزنی دیگر را ازتیم سپاهان گرفت.

ایران ورزشی: بهزاد داداش‌زاده بازیکن اسبق پرسپولیس معتقد است دروازه‌بان پرسپولیس گل بدی را از سپاهان دریافت کرد در حالی که دو بخت مسلم گلزنی دیگر را ازتیم سپاهان گرفت. با این حال پیشکسوت پرسپولیس دو راه حل را پیش روی باشگاه قرار می‌دهد و معتقد است به غیر از این دو راه حل چاره دیگری در این مقطع برای پرسپولیس و نجاتش از بحرانی که با آن مواجه شده وجود ندارد.

 پرسپولیس با باخت بدی که مقابل سپاهان متحمل شد در چهار بازی متوالی است که برد نیاورده و با بحران مواجه شده!

من فکر می‌کنم سرمربی پرسپولیس باید از ابتدای فصل شهامت این را داشت که بازیکنان خوبی را به خدمت می‌گرفت تا الان با کمبود مهاجم و دفاع چپ و دروازه‌بان مواجه نباشیم هر چند که درویش و هیأت مدیره هم با یحیی همراهی لازم را نداشتند و برای بستن تیم خیلی خوب، پول و بودجه لازم را در اختیار یحیی قرار ندادند با این وجود ما در حال حاضر باید واقعیت‌ها را بپذیریم. پرسپولیس نباید هیچ‌گاه ببازد چون به بردن و قهرمانی عادت دارد اما این بار به تیمی باختیم که بعد از پرسپولیس شاید مدعی اصلی قهرمانی این فصل است به همین دلیل شاید این باخت تا حدودی توجیه داشته باشد اما ما در مقابل صنعت نفت و ملوان تساوی‌هایی را کسب کردیم که به هیچ وجه توجیه فنی ندارد. از سوی دیگر روی گلی که بیرانوند دریافت کرد هم حرف و حدیث زیاد است چون بیرانوند گل بدی خورد و به نظرم بعد از دو مهار عالی و نجات دروازه روی ضربه بازیکن سپاهان هیچ حرکتی نکرد تا به نوعی سند دعوت شدن دوباره بازیکن سپاهان را مهیا سازد.

 شهاب چرا این قدر بد بازی کرد و با کاری بچگانه زمینه اخراج خودش را مهیا ساخت؟

 پرسپولیس آرامش نداشت و این موضوع حتماً در خصوص شهاب هم صدق می‌کند. بازیکنان تیم تمرکز ندارند و به این موضوع باید چند مصدوم و مریض و آسیب دیده را هم اضافه کرد. اینها بهانه نیست و واقعیت‌های موجود در خصوص پرسپولیس فعلی است. در این چند مدت ما فقط یک بازی خوب انجام دادیم که آن دیدار هم فقط به بازی مقابل الدحیل بازمی‌گشت. یحیی الان باید بیاید و واقعیت‌ها را بگوید و همه چیز را بر زبان بیاورد. باشگاه هم باید در این مقطع حساس بهترین و قاطع‌ترین تصمیم را در مورد یحیی بگیرد. در این مقطع هیأت مدیره یا باید یحیی را حفظ کند و از مربی‌اش نهایت حمایت را داشته باشد یا اینکه یحیی را کنار گذاشته و برای تیمش فکر دیگری انجام دهد.

 اما شاید در ایران، مربی وطنی در این مقطع بهتر از یحیی برای پرسپولیس وجود نداشته باشد.

بله این یک حقیقت است که یحیی هم برود چه کسی بیاید؟ اصلاً اگر مربی هم بیاید اولین بهانه‌اش در صورت نتیجه نگرفتن به این نکته باز می‌گردد که تیم را او نبسته و در هر صورت برای آن مربی نتایج دو سر برد خواهد بود.

 شما چه نسخه‌ای برای یحیی در نظر دارید؟

این یک واقعیت در مورد پرسپولیس است که عده‌ای با بردش خوشحال می‌شوند و عده‌ای هم از باختش خوشحال. حسادت هم هست چون یکسری واقعاً چشم دیدن یحیی را به شکل درست یا نادرست ندارند. مثلاً کسی بوده که می‌خواسته به یحیی بازیکن بدهد و یحیی این بازیکن را قبول نکرده و حالا تبدیل به دشمن شماره یک یحیی شده و دائم علیه او مصاحبه می‌کند. به نظرم ما در شرایط فعلی باید به یحیی اطمینان و اعتماد کنیم و انتقادات تیم و هر موضعی که نسبت به تیم داشته باشیم در نهایت دودش به چشم تیم خواهد رفت پس انتقاد بیش از حد و تخریبی از مربی در این شرایط چاره کار نیست. به همین دلیل بهتر است یحیی کنفرانسی با حضور رسانه‌ها و حتی پیشکسوتان برپا سازد و در این جلسه هم همه چیز را به زبان بیاورد و رک و روراست هر چه در مورد تیم و مسائل دیگر وجود دارد به مردم و هواداران و پیشکسوتان بگوید.

 شما در مورد باخت به سپاهان از کلمه توجیه استفاده کردید اما پرسپولیس از سال ۸۵ در اصفهان به تیم سپاهان نباخته بود.

من از یحیی به عنوان یک پیشکسوت و کسی که سال‌ها فوتبال بازی کرده و مربیگری هم داشته این سؤال را دارم چرا در پنج دقیقه یا ده دقیقه آخر بیشتر تعویض‌هایش را انجام می‌دهد. اصلاً بازیکن تعویضی در آن دقایق می‌خواهد برای پرسپولیس چه کار مثبتی انجام دهد یا گاها ارنج‌هایی می‌گذارد که خیلی پرحرف و حدیث است مثلاً نبیل ناآماده را در زمین می‌گذارد یا شهابی که گل زده را نیمکت‌نشین می‌کند یا اشتباهات فنی دیگر که اگر بخواهم حرف بزنم بحث خیلی طولانی می‌شود. حرف من این است آقا یحیی چرا نمی‌آیی و واقعیت‌ها را به ما و هواداران نمی‌گویی. مثلاً نمی‌گویی که نبیل را تو نیاوردی و هزاران حرف و حدیت دیگر که وجود دارد را شفاف بیان نمی‌کنی. ما پیشکسوتان و هواداران همان کسانی هستیم که با بردها و قهرمانی برای تو و تیمت هورا می‌کشیدیم اما الان که نتیجه نمی‌گیری هم طبیعی است از تو و تیمت، جناب سرمربی انتقاد کنیم.

 در خصوص بازی پرسپولیس مقابل النصر با شرایطی که پرسپولیس دارد چقدر به نتیجه‌گیری پرسپولیس در عربستان خوشبین هستید؟

برای اینکه پرسپولیس از بحران خارج شود نیاز به کسب یک برد و نتیجه بزرگ دارد. پرسپولیس و بازیکنانش هم مرد بازی‌های بزرگ هستند. برد النصر در حرف راحت است اما به هر حال پرسپولیس هیچ چاره‌ای ندارد جز آنکه تیم النصر را ببرد تا به نوعی به روزهای خوبش بازگردد در این صورت آسیا هم احتمالاً برای پرسپولیس تمام خواهد شد.

 در رابطه با حرف‌های بیرانوند که گفته سپاهان اندازه سه تیم بازیکن گرفته و از الان نباید جشن قهرمانی بگیرند چه نقدی دارید؟

حرف بیرانوند کاملاً درست بوده چون به هر حال این تفکر تیم‌های دیگر است که می‌خواهند قهرمان شوند و به نوعی حکومت و قهرمانی متوالی را از چنگ پرسپولیس درآورند. با این حال ما نباید به سیاست تیم‌های دیگر کاری داشته باشیم و باید مشکلات خودمان را برطرف کنیم. پرسپولیس نه تنها در باخت‌ها بلکه در بردها و حتی در بازی مقابل الدحیل هم ایراداتی داشت که باید به آن پرداخت و ضعف‌های زیاد فنی‌اش را برطرف کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج