۱۳۷۲۰۹۴
۲ نظر
۳۳۵۳
۲ نظر
۳۳۵۳
پ

به زودی گولسیانی در پرسپولیس کچل می‌شود

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: بازیکنان الان میلیاردی پول می‌گیرند اما من با سه بچه مستأجر بودم و رویم نمی‌شد به علی پروین بگویم پول بدهد.

همشهری آنلاین: جمشید شاه‌محمدی در خصوص دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس که با باخت سرخ‌پوشان همراه بود، اظهار کرد: از نظر فنی به نظرم بازی جذاب و جان‌دار بود، اما چیزی که مشخص است این است که پرسپولیس در جلوی زمین مشکل دارد و مهره خوبی برای گلزنی در اختیار ندارد. در نیمه دوم، این تیم سپاهان بود که بهتر بازی کرد و موفق شد در خانه خودش گلزنی کند که انصافا گل فوق‌العاده‌ای هم بود. شاید اگر آن توپ گل نمی‌شد گلی هم در بازی به ثمر نمی‌رسید. به نظر من کسانی که این بازی را دیدند از نظر فنی از آن راضی هستند هر چند که پرسپولیسی‌ها قطعا از نتیجه به دست آمده رضایت ندارند.

وی در پاسخ به این سؤال که پرسپولیس در ۴ بازی اخیر خود فقط سه امتیاز کسب کرده و این موضوع نگران‌کننده است یا نه، ادامه داد: پرسپولیس را فقط پرسپولیس می‌تواند از بین ببرد. یعنی چه؟ فقط مشکلات داخلی باعث می‌شود که پرسپولیس به مشکل بخورد. مشکلات داخلی، حاشیه‌های اطراف تیم و اینکه برخی از بازیکنان در سطح پرسپولیس نیستند باعث شده تا چنین مشکلاتی به وجود بیاید. شما همین فوتبال عربستان را ببینید که بهترین بازیکنان دنیا را به کشورش آورده اما ما با این همه ثروت که در این کشور وجود دارد، به دنبال بازیکنان درجه پنج و بی‌کیفیت می‌رویم. چرا؟ چون که اینجا دلالان در رأس کار هستند. من حرفم را راحت می‌زنم و برای من سؤال است که چرا با این همه پول، اجازه نمی‌دهند بازیکن خوب خارجی به ایران بیاید؟

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص اینکه شانس صعود این تیم در آسیا با وضعیت فعلی چقدر است، گفت:‌ تعارف که نداریم؛ پرسپولیس در آسیا هیچ شانسی ندارد. همانطور که سپاهان و نساجی در آسیا حرفی برای گفتن نخواهند داشت. من از بچگی با حسین عبدی بزرگ شدم و اگر تیم ملی نوجوانان موفق شده برزیل را ببرد به خاطر شعور حسین عبدی و بازیکنانش است وگرنه در فوتبال از آدم‌های سالم حمایت نمی‌کنند. مطمئن باشید تیم ملی نوجوانان که به تهران برگردد حسین عبدی را از سمتش برمی‌دارند! شما همین تیم نوجوانان را ۵ سال دیگر ببینید تا متوجه شوید که چند نفر از آنها همچنان فوتبالیست مانده‌اند! خیلی از آنها یا قهوه‌خانه می‌زنند یا کلاً قید فوتبال را خواهند زد چون در فوتبال حمایتی از بازیکنان و باشگاه‌ها نمی‌شود. پرسپولیس هم از همین مسأله ضربه خورده است.

شاه‌محمدی در پاسخ به این سؤال که نقش یحیی گل‌محمدی در نتایج به دست آمده چیست؟، ادامه داد: صددرصد گل‌محمدی هم مقصر است. من نمی‌دانم که او با پرسپولیس قرارداد چند میلیاردی دارد اما یحیی وظیفه دارد که خویشتن‌داری کند. وقتی او به خاطر پول آن بحث‌ها را وسط کشید مشخص است که بازیکنانش هم همان کارها را تکرار می‌کنند. به خدا قسم من سه تا بچه داشتم اما با اینکه مستأجر بودم جرأت نمی‌کردم به علی‌آقای پروین بگویم پول بده، اما حالا بازیکنان ۳۰ میلیارد قرارداد می‌بندند و می‌گویند تخم‌مرغ پخته و سیب‌زمینی خوردیم! به خدا من یک روز آبدوغ‌خیار خوردم و سه گل برای پرسپولیس زدم! باید فکر و ذهن بازیکنان در حد قهرمانی باشد نه اینکه با این صحبت‌ها و بهانه‌ها دنبال توجیه باشیم. اول صحبت‌هایم گفتم که پرسپولیس را فقط خودش می‌تواند زمین بزند و هیچ تیم دیگری قادر به این کار نیست. برخی از ما پیشکسوتان هم فقط بیخود و بی‌جهت حرف می‌زنیم، اما وظیفه ما این است که از پرسپولیس حمایت کرده و واقعیت‌ها را بگوییم.

وی در مورد وضعیت فنی پرسپولیس و اینکه مشابه دهه ۷۰ یک بازیکن قدبلند را از خط دفاع به خط حمله می‌آورند تا بلکه با ضربه سر گلزنی کند، تصریح کرد: ۳۰، ۴۰ سال پیش هم ما همینگونه بازی می‌کردیم و آن زمان اسم این تاکتیک را علی‌اصغری گذاشته بودند. همین حالا هم پرسپولیس به شیوه دیگری علی‌اصغری بازی می‌کند و تا گیر می‌افتند با این روش به دنبال گلزنی هستند. همان زمان هر وقت در گلزنی به مشکل می‌خوردیم، من، صمد مرفاوی و کریم باوی که سرزن بودیم را در آن جلو هدف می‌کردند و هر توپی گیر می‌آوردند روی سر ما می‌ریختند تا سر بزنیم! به خدا آنقدری که ما سر زدیم الان همه کچل شدیم! شک نکنید گولسیانی هم آنقدر در خط حمله سر زده که به زودی کچل می‌شود! دل من می‌سوزد که این حرف‌ها را می‌زنم چرا که پرسپولیس میلیون‌ها هوادار دارد که نتایج این تیم در روحیه مردم تأثیر می‌گذارد و حالا که پرسپولیس باخته همه ناراحت هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • perspolis zendgi

      دل ماخون شده ولی تاابدویک روزهوادارتم پرسپولیسم،اول بشی آخربشی هوادارتم

    • ناشناس

      پس چرا علی دایی کچل نشده پس چرا بازیکنان خارجی که خیلی بهتر بیشتر از شما سر زدن کچل نشدن قسم خدا چرا میخورید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج