۱۳۷۲۵۸۷
۱۱۶۵
۱۱۶۵
پ

سوژه جدید قرمزها؛ بیرو می‌خواهد کاپیتان باشد!

پرسپولیس بعد از شکست مقابل سپاهان وارد یک بحران خودساخته شد؛ بحرانی که به‌نوعی آرامش را در این تیم برهم زد و باعث شد اختلافات درونی در این باشگاه که حتی بین اعضای هیات‌مدیره هم وجود داشت بیشتر از هر زمان دیگری خودش را نشان دهد.

فرهیختگان: پرسپولیس بعد از شکست مقابل سپاهان وارد یک بحران خودساخته شد؛ بحرانی که به‌نوعی آرامش را در این تیم برهم زد و باعث شد اختلافات درونی در این باشگاه که حتی بین اعضای هیات‌مدیره هم وجود داشت بیشتر از هر زمان دیگری خودش را نشان دهد. نکته جالب توجه اینکه بعد از این بازی یحیی گل‌محمدی سعی کرد در نشست خبری از عملکرد شاگردانش با تاکید بر اینکه بازی برابری را شاهد بوده، دفاع کند و در سوی دیگر نیز علیرضا بیرانوند با بیان اینکه سپاهانی‌ها مراقب باشند جلوی چه تیمی خوشحالی می‌کنند سعی بر این داشت هم جواب تیم رقیب را داده باشد و هم اینکه به‌نوعی همبازیانش را ترغیب کند تا به فکر جبران باشند. یحیی همچنین دو روز استراحت به شاگردان خود داد تا آنها اتفاقات بازی با سپاهان را فراموش کرده و با روحیه بهتر برای بازی با النصر آماده باشند. او حتی بعد از بازی با سپاهان نیز از طریق افشین پیروانی به اطلاع باشگاه رساند که برای بازی با النصر خواهان سفر زودهنگام به عربستان است و می‌خواهد سه جلسه تمرین قبل از بازی با تیم عربستانی در ریاض داشته باشند اما جریمه کسر ۱۰ درصد قرارداد از سوی رضا درویش باعث شد که جو سرخپوشان حسابی به هم ریخته و بزرگ‌ترهای تیم به اتفاق سرمربی واکنش‌های مختلفی را نشان دهند. در این میان یحیی تهدید به کناره‌گیری کرد و پیروانی سعی کرده و می‌کند تا او را آرام کند. بزرگ‌ترهای تیم که برخی از آنها در اردوی تیم ملی بودند در گروه واتساپی تیم ابتدا اعتراض‌هایی داشتند اما کم‌کم آرام شدند. در این میان تماس‌هایی هم از طریق خود بازیکنان و وکیل‌های آنها با درویش و برخی از اعضای هیات‌مدیره گرفته شد و پاسخ آنها این بود که ان‌شاءالله با نتایج خوب تیم این جریمه بخشیده خواهد شد. 

   اتحاد جای اعتصاب را گرفت

بازیکنان پرسپولیس هنوز بابت اینکه باشگاه نیمی از آپشن‌های قرارداد آنها را پرداخت نکرده و تا اینجای فصل فقط 20 درصد قراردادشان را دریافت کرده‌اند، حسابی شاکی هستند و وقتی خبر جریمه را شنیدند تصمیم گرفتند واکنش تندی نشان داده و تمرینات را تحریم کنند. در این میان بزرگ‌تر‌های تیم در گروه سعی بر آرام کردن جو متشنج‌شده کرده و خواستند که در این شرایط حساس به فکر این باشند که متحد شده و با کسب نتایج درخشان در بازی‌های حساس پیش‌رو از جمله دیدار با النصر، الدحیل و دربی پایتخت شرایطی را به وجود آورند که باشگاه به جای جریمه به دنبال پرداخت پاداش به آنها باشد. در حقیقت سرخپوشان برای بازگشت به روزهای خوب و صعود به مرحله یک‌هشتم لیگ قهرمانان آسیا هم‌قسم شدند اما در عین حال رابطه خیلی سردی با مدیریت باشگاه خود خواهند داشت و در فرصت مناسب واکنش لازم را به اقدام درویش مبنی‌بر جریمه کسر 10 درصد قرارداد خواهند داشت. 

   ماجرای بازوبند کاپیتانی که خواهان جدی دارد

در فصل جاری پرسپولیس بازی‌های زیادی داشته که وحید امیری و امید عالیشاه به دلایل مختلف در ترکیب اصلی نبوده‌اند و از این رو علیرضا بیرانوند بازوبند را بر بازو بسته است اما در بازی برگشت پرسپولیس و استقلال تاجیکستان وحید امیری بعد از مدت‌ها فرصت حضور در میدان را پیدا کرد و وقتی قصد ورود به میدان را داشت همه منتظر بودند بیرانوند سمت وی رفته و بازوبند را به او دهد که این اتفاق رخ نداد. بعد از بازی هم همه چیز تحت تاثیر مصدومیت دوباره امیری قرار گرفت و بازیکنان سعی کردند به این بازیکن دلداری دهند. در این میان خود بیرانوند هم که رابطه خیلی صمیمی با امیری دارد سخت پیگیر وضعیت او بود. البته اعضای تیم همه حواس‌شان بود که بیرو بازوبند را به امیری نداده است. این اتفاق در بازی با سپاهان به شکل دیگری تکرار شد. این بار امید عالیشاه در دقایق پایانی به زمین آمد و دوباره بیرانوند تصمیم گرفت توجهی به این مساله نکرده و بازوبند را حفظ کند اما عالیشاه در جریان بازی سمت او رفته و بازوبند را گرفت. در پایان مسابقه نیز امید نزد علی بیرو گلایه می‌کند که چرا موقع تعویض بازوبند را به او نداده است که بیرانوند مدعی می‌شود یادش رفته است. اما همبازیان بیرانوند می‌دانند که او علاقه زیادی دارد تا نقش کاپیتان را در تیم ایفا کند درحالی‌که امید عالیشاه و سروش رفیعی هم شدیدا علاقه‌مند به این کار هستند. شاید به‌خاطر همین است که آنها و مخصوصا بیرو و سروش در پایان هر بازی سعی می‌کنند مقابل دوربین‌های تلویزیونی قرار گرفته و درمورد مسائل مختلف پاسخگوی سوالات باشند. واقعیت امر این است که این روزها جای خالی بازیکنانی مثل مرتضی پورعلی‌گنجی و وحید امیری بیشتر از هر زمان دیگری در رختکن سرخپوشان احساس می‌شود چون این دو بازیکن اکثر مواقع جو رختکن تیم‌شان را آرام کرده و صحبت‌های ‌انگیزشی خوبی را با همبازیان‌شان داشتند. 

   پزشک جدید به امیری استراحت داد

وحید امیری که بعد از تقریبا یک ماه و نیم دوری در بازی تیمش با استقلال تاجیکستان به میادین بازگشت با تشدید مصدومیتش تصمیم گرفت که دوره جدید درمانش را نزد پزشک دیگری آغاز کند. در همین راستا باخبر شدیم که پزشک جدید امیری به وی اعلام کرده وقتی که درد در ناحیه همسترینگش داشته نباید کار فیزیوتراپی می‌کرده و به این خاطر از او خواسته یک هفته‌ای به پایش استراحت دهد و بعد از برطرف شدن دردش در ناحیه همسترینگ آن وقت دوره درمانی جدید را برای بهبودی‌اش آغاز کند. این پزشک به هافبک پرسپولیس اطمینان داده که سه تا چهار هفته دیگر می‌تواند به میادین برگردد. 

   نبیل به بازی با النصر می‌رسد

مصدوم جدید پرسپولیس نبیل باهویی است که اتفاقا او هم از ناحیه همسترینگ دچار آسیب‌دیدگی شده است. البته مصدومیت او خفیف است و کادر پزشکی پرسپولیس برای اینکه اتفاق امیری برای نبیل تکرار نشود از کادرفنی می‌خواهند از مهاجم سوئدی در بازی با سپاهان استفاده نکنند. در همین راستا نبیل با چند روز فیزیوتراپی می‌تواند به تمرینات گروهی سرخپوشان برگردد. از این رو مهاجم سوئدی مشکلی برای همراهی پرسپولیس در بازی با النصر را نخواهد داشت. البته اگر کادر پزشکی پرسپولیس شرایط او را درست تشخیص داده باشند از این جهت که آنها در ابتدای فصل درمورد بازگشت مصدومان و طول درمان‌شان اشتباهات زیادی داشته‌اند. 

   سکوت معنادار یحیی

پرسپولیس بعد از پشت سر گذاشتن حواشی اخیر از امروز برای بازی با النصر استارت خواهد زد. در این میان سرخپوشان تصمیم گرفته‌اند که متحدتر از قبل برای صعود از گروه تلاش کنند و بعد از آن در مقابل جریمه باشگاه واکنش نشان دهند اما گل‌محمدی که از تصمیم درویش حسابی شاکی است ترجیح داده که سکوت کند. البته او در همان اصفهان وقتی متوجه شد درویش چنین قصدی دارد تهدید به کناره‌گیری کرد اما پیروانی این ماموریت را از سوی باشگاه داشته و دارد که سرمربی تیم را در شرایط مختلف کنترل کند تا اشتباهی مرتکب نشود. از این رو پیروانی هم در تلاش است تا یحیی را متقاعد کند به تصمیمات باشگاه احترام گذاشته و بدون مشکل در تمرینات حاضر شود. اتفاقی که انتظار می‌رود امروز رخ دهد؛ چراکه در غیر این صورت حواشی پرسپولیس در این روزهای حساس غیرقابل کنترل خواهد بود. هرچند اگر امروز هم یحیی بدون مشکل در تمرین سرخپوشان حاضر شود معنایش این نیست او موافق اقدام اخیر باشگاه بوده؛ چراکه شکاف بین او و باشگاه عمیق‌تر از هر زمان دیگری است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج