۱۳۷۳۱۵۷
۱۲۲۱
۱۲۲۱
پ

اظهارنظر پیشکسوت فوتبال درباره تیم ملی

یک پیشکسوت فوتبال می‌گوید خط دفاع ایران کند است و مقابل تیم‌های سرعتی قطعا به مشکل برمی‌خورد.

ایسنا: ایران در اولین هفته از مرحله اول انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ ساعت ۱۸ دیروز (پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هنگ کنگ رفت که این دیدار با پیروزی ۴ گله و آسان شاگردان قلعه‌نویی به پایان رسید. رسول کربکندی درباره برتری ایران مقابل هنگ کنگ اظهار کرد: هنگ کنگ در آسیا جایگاهی ندارد و با تمام توانشان مقابل ایران جنگیدند و دویدند. دو گل اول هم ایران با دو پاس ساده به ثمر رسید. کار گروهی ما در این دیدار خیلی قابل پسند نبود و هماهنگی لازم را نداشتیم.

اظهارنظر پیشکسوت فوتبال درباره تیم ملی

 

در کار گروهی خوب نبودیم

او ادامه داد: تیم حریف هم بازی تاخیری انجام داد. با این حال در مجموع به نظرم یک تمرین خوب برای بازی بعد بود. همه تیم‌ها اینقدر به حریف موقعیت‌ نمی‌دهند که ما به این صورت موقعیت‌ها را هدر می‌دهیم. ما امروز تا پشت ۱۸ قدم خوب بودیم اما در کار گروهی خوب کار نکردیم.

این پیشکسوت فوتبال در رابطه با تقابل ایران برابر ازبکستان در دیدار بعدی مرحله مقدماتی جام جهانی عنوان کرد: ازبکستان بین تیم‌های آسیایی یک مقدار وضعیت بهتری دارد. آنها صاحب فوتبال هستند. همین مساله کارمان را سخت می‌کند. این بازی برای ما به مراتب سخت‌تر از دیدار با هنگ‌کنگ است. با این حال در این دوره مثل دوره قبل اتفاق خاصی رخ نمی‌دهد. حریفان ما قدرتمند نیستند و برای ما مشکل‌ساز نمی‌شود.

خط دفاع ایران کند و پیر است

او همچنین درباره نقاط ضعف ایران گفت: نگرانی من خط دفاع تیم‌ملی است. باید در دفاع مرکزی کم‌اشتباه‌تر ظاهر شویم. خط دفاع ما کند است و مدافعان ما کم سن و سال نیستند. این باعث می‌شود که آسیب ببینیم. ما مقابل تیم‌های سرعتی خیلی مشکل داریم و باید هافبک‌های دفاعی خیلی خوب کار کنند و به دفاعمان کمک کنند. اگر هافبک‌های ما نتوانند به مدافعان کمک کنند، به مشکلات بسیار زیادی برمی‌خوریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج