اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۷۳۳۸۵
۷۸۶
۷۸۶
پ

نوروزی: پرسپولیس به اندازه کافی بازیکن ندارد

رضا نوروزی مهاجم اسبق پرسپولیس که سابقه آقای گلی در فوتبال ایران را هم در کارنامه فوتبالش دارد درنظر گرفتن جریمه را برای بازیکنان پرسپولیس و در طرف مقابل تمرین نکردن بازیکنان را در جواب این اقدام در نهایت کاملاً به ضرر تیم پرسپولیس برای ادامه راه حساسش خصوصاً بازی تعیین‌کننده‌ مقابل النصر می‌داند.

ایران ورزشی: رضا نوروزی مهاجم اسبق پرسپولیس که سابقه آقای گلی در فوتبال ایران را هم در کارنامه فوتبالش دارد درنظر گرفتن جریمه را برای بازیکنان پرسپولیس و در طرف مقابل تمرین نکردن بازیکنان را در جواب این اقدام در نهایت کاملاً به ضرر تیم پرسپولیس برای ادامه راه حساسش خصوصاً بازی تعیین‌کننده‌ مقابل النصر می‌داند.

 بعضی از کارشناسان معتقدند که بازیکنان پرسپولیس در بازی‌های اخیر با تمام توانشان مقابل حریفان بازی نکردند و موفق نبودند!

به نظرم بازیکنان حداقل آنچه که در تصویر می‌بینیم تمام توانشان را در بازی‌ها خرج می‌کنند اما بعضی مواقع بازی به شکلی که می‌خواهید پیش نمی‌رود. در کنار این نکته من فکر می‌کنم یکی از مشکلات پرسپولیس به یارگیری نکردن خوب تیم باز می‌گردد که تیم برای حضور قدرتمند در آسیا و حتی لیگ برتر به گونه‌ای که انتظار می‌رفت بسته نشده است و کمبود در بعضی از پست‌ها دیده می‌شود.

 فکر نمی‌کنید سه قهرمانی فصل قبل و کسب عناوین قهرمانی در چند سال اخیر به نوعی عطش بازیکنان پرسپولیس را برای قهرمانی کمتر ساخته؟

من فکر می‌کنم گاهی اوقات تلاش و کوشش بازیکنان و کادر فنی به دلایل متعدد ممکن است جواب ندهد مثلاً خستگی و موارد دیگر که گاهی سیاست باشگاه بر روی بازی بازیکنان تأثیر منفی می‌گذارد و اجازه نمی‌دهد تلاش بازیکنان ثمره خوبی داشته باشد و حالا جریمه هم مزید بر علت شده که به مشکلات روانی تیم بیفزاید. از این رو جریمه در مجموع کار درستی نبوده است.  

 تمرین نکردن بازیکنان هم به نوعی اشتباه باشگاه را شاید تکمیل کرد!

بله تمرین نکردن بازیکنان هم درست نبود خصوصاً در آستانه بازی با النصر که با بازیکنانی که در اختیار گرفته یکی از غول‌های آسیا محسوب می‌شود. از این رو ما نیاز داشتیم که برای این بازی حساس به لحاظ روحی روانی تقویت شویم نه اینکه بدتر روحیه تیم را با تدبیر غلط پایین بیاوریم. بازی با النصر که صعودش قطعی شده سخت‌ترین بازی پرسپولیس است به همین دلیل برای این دیدار از طرق مختلف باید سعی می‌کردیم روحیه بازیکنان را بالا ببریم نه اینکه خودمان با دست خودمان زمینه تضعیف تیم را فراهم سازیم. در عربستان بازی مقابل النصر دشواری مضاعفی دارد و بسیار حساس است که به نوعی می‌تواند حکم شمشیر دولبه را هم برای پرسپولیس داشته باشد به طوری که در صورت برد می‌تواند روحیه بالایی برای آسیا و برای ادامه رقابت‌های لیگ برتر پیدا کند و ناکامی‌های گذشته را فراموش کند.

 چطور می‌توان تیم را در فرصت محدود باقیمانده به شرایط مطلوب برگرداند؟

مشکلات فنی را که نمی‌توان به طور کلی برطرف کرد چون تیم به اندازه کافی بازیکن تأثیرگذار و مؤثر در همه پست‌ها ندارد اما با اتحاد و یکدست شدن تیم و حل مشکلات بین کادر و بازیکنان با مدیریت می‌توان آب رفته را به جوی باز گرداند و شاید هم به نوعی با یک برد بزرگ بتوان شرایط تیم را بهتر ساخت.

 قبول دارید به طورکلی شاید بازی‌های لیگ برتر باید در اولویت تیم قرار گیرد؟

پرسپولیس در آسیا شانس‌اش کمتر است شاید به همین دلیل اگر تمام توانش را روی لیگ برتر معطوف سازد بهتر باشد اما قطعاً پرسپولیس برای راه سخت خودش در آسیا هم تمام توانش را انجام داده و دست از تلاش بر نخواهد داشت ضمن اینکه کم پیش نیامده بازیکنان پرسپولیس در بازی‌های بزرگ به نوعی بهترین نمایش را ارائه داده و نتایجی کسب کرده‌اند که شاید کمتر کسی فکرش را می‌کرد.

 در رابطه با عملکرد نبیل و شهاب خصوصاً حرکت شهاب در مقابل سپاهان که منجر به اخراجش شد چه نظری دارید؟

 نبیل که فعلاً چیزی نشان داده و باید به او فرصت داد تا ببینیم چه در چنته دارد اما شهاب هنوز نتوانسته آن انتظاری که از او وجود داشت را برآورده سازد. شهاب در بازی مقابل سپاهان عملکرد خوبی نداشت و حرکت بچگانه‌ای انجام داد که منجر به اخراجش شد. ضربه‌ای که او می‌توانست به گل تبدیل سازد یا حداقل به بقیه بازیکنان پاس بدهد اما متأسفانه نه پاس داد و نه سر زد. حرکتی که شهاب انجام داد مانند اشتباه مهدی شیری در فینال لیگ قهرمانان بود که با دست ضربه زد و موجب اخراج خودش را فراهم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج