اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۷۴۳۶۹
۹۱۷
۹۱۷
پ

بکام تیم کودکی مسی را به میامی می‌برد!

تقویم پیش فصل ۲۰۲۴ اینتر میامی احتمالا شامل یک بازی دوستانه با باشگاه آرژانتینی نیولز اولد بویز، تیم دوران کودکی لیونل مسی، خواهد بود.

ورزش سه: تقویم پیش فصل ۲۰۲۴ اینتر میامی احتمالا شامل یک بازی دوستانه با باشگاه آرژانتینی نیولز اولد بویز، تیم دوران کودکی لیونل مسی، خواهد بود.

مسی از سال ۱۹۹۵ تا ۲۰۰۰ به مدت پنج سال برای باشگاه نیولز اولد بویز در روزاریو بازی کرد و از سال ۲۰۰۱ به بارسلونا منتقل شد. مطمئناً خیلی‌ها در آن زمان نمی‌دانستند که بهترین بازیکن فوتبال تمام دوران به اسپانیا رفته است و برای ۲۱ سال متوالی با باشگاه کاتالونیایی تاریخ‌سازی خواهد کرد.

کریس هندرسون، مدیر ورزشی اینترمیامی، روز دوشنبه سخنرانی پایان سال را برگزار کرد و در مورد برنامه‌های خود برای سال ۲۰۲۴ توضیح داد.

در طول این رویداد، او در مورد اینکه چگونه آنها به دنبال بهبود در بخش‌های مختلف در داخل و خارج از زمین هستند، و همچنین برنامه‌ریزی‌های پیش‌رو صحبت کرد که برنامه‌ریزی این بازی با نیولز اولد بویز در دستور کار قرار دارد.

بکام تیم کودکی مسی را به میامی می‌برد!

باشگاه دیوید بکام علاوه بر تلاش در زمین، به شدت به دنبال بالا بردن وجه بین المللی خود در مقایسه با سایر باشگاه‌های لیگ آمریکا است. آنها یک سری مسابقات در اوایل نوامبر را به عنوان بخشی از تور آسیایی خود برنامه‌ریزی کرده بودند، اما این تور در آخرین لحظه به طور غیرمنتظره‌ای لغو شدند. حالا این باشگاه با تبلیغات زیاد درباره دیدار فوق ستاره جهانی خود با باشگاه دوران کودکی‌اش سعی دارد آن اشتباه را جبران کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج