اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۷۴۵۷۲
۲۷۶۸
۲۷۶۸
پ

خاطره تلخ چیپ‌ زدن گل‌محمدی دوباره تکرار شد

قرار بود بازی نوجوانان با مراکش، ما را به شب شیرین مسابقه با این تیم در جام جهانی ۲۰۱۸ و آن برد دلچسب برگرداند اما این بازی در نهایت، یادآور شکست ناباورانه ایران روبروی چین در جام ملت‌های ۲۰۰۴ بود.

فرهیختگان: قرار بود بازی نوجوانان با مراکش، ما را به شب شیرین مسابقه با این تیم در جام جهانی ۲۰۱۸ و آن برد دلچسب برگرداند اما این بازی در نهایت، یادآور شکست ناباورانه ایران روبروی چین در جام ملت‌های ۲۰۰۴ بود. وقتی که مدافع میانی تیم ملی تصمیم به چیپ زدن گرفت و خراب شدن این ضربه، یک سوال بزرگ را در ذهن همه به وجود آورد:«این چه وقت چیپ زدن بود؟».

تصمیمی که حسام نفری در ان لحظه خاص از مسابقه گرفت، تصمیم درستی نبود. چیپ زدن پنالتی در چنین موقعیت حساسی، هیچوقت به سود تیم نیست اما به هر حال این راهی بود که مدافع تیم ملی بعد از یک تورنمنت نسبتا خوب امتحان‌‌اش کرد. حسام در این جام، یکی از بهترین‌های تیم ملی بوده و حالا دیگر نباید در توصیف عملکرد او، فقط روی این صحنه متوقف شد.

اگر زمان به عقب برگردد، حسام حتما راه دیگری را برای زدن ضربه‌اش انتخاب می‌کند اما زمان دیگر به عقب برنخواهد گرفت. درست همان‌طور که یحیی هم نتوانست آن لحظه از تاریخ را تغییر بدهد. با این حال گل‌محمدی حالا کجا ایستاده است؟ ۱۹ سال بعد از آن پنالتی، او یکی از موفق‌ترین مربیان تاریخ فوتبال ایران است و کاری کرده که آن ضربه چیپ، در سایه همه دستاوردهای بعدی‌اش قرار بگیرد. این درست همان کاری است که حسام نفری جوان هم باید انجام بدهد. او از تلخی این ثانیه‌ها، عبور خواهد کرد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج