۱۳۷۵۳۵۶
۲۳۰۸
۲۳۰۸
پ

یک بازیکن به استقلال ۲٫۵میلیارد تومان کمک کرد!

بازیکن اصفهانی استقلال در آستانه سفر این تیم به دیار زاینده رود کمک بزرگی به آبی‌پوشان کرد.

خبرورزشی: استقلال در حالی راهی اصفهان شد که قبل از این سفر یکی از بازیکنانش برای کمک به حل قضیه سقف بودجه تصمیم مهمی گرفت و این قضیه قطعاً می‌تواند روی داستان مهدی هاشمی‌نسب و حل شدن مشکل او جهت نشستن روی نیمکت تاثیر فراوانی بگذارد. مهدی مهدی‌پور بازیکن اصفهانی استقلال جزو نفراتی بود که حاضر نشده بود از مبلغ قراردادش کم کند تا قضیه سقف بودجه این باشگاه و صادر شدن کارت مهدی هاشمی نسب حل شود اما این بازیکن هم پنجشنبه به جمع نفراتی پیوست که چنین کاری کرده است. اتفاق فوق روز پنجشنبه به وقوع پیوست و حالا استقلالی‌ها بسیار امیدوار هستند تا قبل از بازی با ذوب آهن بتوانند کارت مربی خودشان را بگیرند و او را روی نیمکت کنار دست جواد نکونام بنشیند. البته پیرامون این مسئله شایعات زیادی مطرح شد به همین خاطر قضیه را دنبال کردیم و به اطلاعات دقیقی دست یافتیم که بد نیست شما هم در جریان قرار بگیرید.

کمک دو و نیم میلیاردی

با وجود اینکه بسیاری از بازیکنان استقلال و البته خود جواد نکونام همراه با دستیارانش از مبالغ ثبت شده در قراردادهای خود کم کرده بودند تا قضیه سقف بودجه حل شود اما داستان مهدی هاشمی نسب هنوز حل نشده بود و باز هم نیاز به کم کردن مبلغ وجود داشت. در چنین شرایطی جواد نکونام به شاگردانش گفته بود کاهش رقم موجود در قراردادها یک بحث کاملاً اختیاری تلقی می‌شود و هیچکس آنها را به صورت مستقیم یا غیر مستقیم تحت فشار نمی‌گذارد. در چنین وضعیتی مهدی مهدی‌پور جزو معدود نفراتی بود که به هر دلیلی تصمیم به کم کردن مبلغ قراردادش نگرفته بود اما این بازیکن هم در آستانه جدال با ذوب آهن وارد چرخه شد و رقم قابل ملاحظه‌ای از قراردادش را برای کمک به باشگاه استقلال و بسته شدن پرونده سقف بودجه کاهش داد. خبرهای رسیده حکایت از آن دارد که مهدی‌پور ۲ میلیارد و پانصد میلیون تومان از قراردادش را کم کرده است. این خبر قبل از سفر استقلال به اصفهان در میان بازیکنان این تیم داخل فرودگاه مهرآباد هم دهان به دهان می‌چرخید و بعضی از آنها معتقد بودند مهدی‌پور واقعاً از مبلغ قابل ملاحظه‌ای گذشت کرده است.

پول زور نگرفتیم!

 

 

اما داستان اینجاست که رقم مذکور چگونه از قرارداد مهدی‌پور کم شده است؟ یکی از مسئولان باشگاه استقلال ضمن تایید موافقت این بازیکن با کاهش قراردادش به خبر ورزشی گفت: ما حتی یک ریال از این مبلغ را هم به زور کم نکردیم. نه تنها در مورد مهدی‌پور بلکه پیرامون هیچ بازیکن دیگری چنین کاری نکردیم. جواد نکونام خودش داوطلب شد و از قراردادش کم کرد اما به بازیکنان گفت هیچکس را اجبار نمی‌کند. کادر مدیریتی باشگاه هم دقیقاً همین حرف را به بچه‌ها زد. می‌توانید از تک تک آنها بپرسید ما نه کسی را مجبور کردیم و نه بازیکنی را تحت فشار گذاشتیم. اتفاقا هم نکونام و هم خطیر تاکید داشتند بازیکنان جوان‌تر که مبلغ قراردادشان به مراتب کمتر است، اصلاً وارد این ماجرا نشوند چون قرارداد آنها خود به خود پایین‌تر از نفرات سرشناس بسته شده است اما خود بازیکنان وارد عرصه شدند. در مورد مهدی‌پور هم همین طور است. ما از ایشان نه می‌توانستیم و نه می‌خواستیم پول زور بگیریم و هرگز چنین کاری نکردیم. تا روزی که خودش موافقت نکرده بود هم هیچ کس به او کوچک‌ترین حرفی نزد چون باور داشتیم اگر یک استقلالی بخواهد چنین کاری را انجام بدهد، باید همه چیز با رضایت قلبی باشد. مهدی‌پور قراردادش را کم کرد اما با میل و رغبت خودش نه به واسطه توصیه باشگاه.

صدور تلفنی کارت

استقلال در حالی راهی اصفهان شد که عوامل باشگاه معتقد بودند هیچ مشکلی دیگر برای مهدی هاشمی نسب به وجود نمی‌آید و او به احتمال فراوان مقابل ذوب آهن روی نیمکت می‌نشیند. اینطور که نزدیکان به باشگاه می‌گفتند،اگر قضیه سقف بودجه درست شود و کاهش مبلغ مهدی مهدی‌پور این داستان را کاملاً حل کند، بر اساس قانون حتی می‌توان تا دو ساعت قبل از شروع بازی هم برای هاشمی نسب مجوز نشستن روی نیمکت صادر کرد و قضیه را به صورت تلفنی به ناظر بازی گفت تا او اجازه بدهد این مربی کنار دست بقیه بنشیند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج