اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۷۶۸۵۱
۱۰۰۶
۱۰۰۶
پ

پیروزی منچسترسیتی با یک کامبک استثنایی

لایپزیش تقریباً در برابر مدافع عنوان قهرمانی کودتا کرد، اما RB در نیمه دوم برتری ۲-۰ را واگذار کرد.

ورزش سه: لایپزیش تقریباً در برابر مدافع عنوان قهرمانی کودتا کرد، اما RB در نیمه دوم برتری ۲-۰ را واگذار کرد.

منچستر سیتی و لایپزیش در چارچوب هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا در اتحاد به مصاف یکدیگر رفتند. در نیمه اول این بازی، لایپزیش با دو گل به برتری رسید اما شاگردان پپ گواردیولا در نیمه دوم موفق به کامبک شدند و با زدن ۳ گل پیروز این دیدار جذاب شدند.

مهمان این بازی را بهتر از سیتی آغاز کرد. آنها در دقیقه ۱۳ مزد بازی خوب‌شان را گرفتند. روی پاس بلند دروازه‌بان و اشتباه بازیکنان سیتی، لویس اوپندا با ادرسون تک به تک شد و با ضربه‌ای به گوشه راست دروازه، بازی را ۱-۰ کرد.

در ادامه سیتی کاملا جلو کشید تا با گلزنی از شکست خانگی فرار کند. روی یکی از حملات آنها در دقیقه ۳۰، ضربه ریکو لویس از بالای دروازه به بیرون رفت.

سه دقیقه بعد باز هم روی اشتباه و جا ماندن بازیکنان سیتی، لویس اوپندا با یک ضدحمله و حرکتی سریع، از سمت راست زمین به محوطه جریمه نفوذ کرد و با شوت‌زنی به سمت چپ دروازه، گل دوم خودش و تیمش را به ثمر رساند.

در دقایق باقیمانده از نیمه اول، سیتی نتوانست هیچکدام از گل‌ها را جبران کند و نیمه اول با برتری ۲-۰ لایپزیش به اتمام رسید.

دقیقه ۵۴ روی پاس بین مدافعان عالی از فیل فودن، ارلینگ هالند در محوطه جریمه در موقعیتی عالی قرار گرفت و با ضربه به گوشه چپ دروازه، یکی از گل‌ها را جبران کرد.

سیتی به حملاتش برای به تساوی کشاندن بازی ادامه داد. در دقیقه ۷۰ پاس خوب گواردیول به فودن رسید. او در محوطه جریمه با حرکتی عالی بین مدافعان در مقابل دروازه قرار گرفت و با یک شوت حساب‌شده نتیجه بازی را مساوی کرد.

در حالی که همه تصور می‌کردند بازی با نتیجه ۲-۲ به پایان می‌رسد، اما سیتی دست‌بردار نبود. آنها آنقدر راه‌های مختلف را امتحان کردند تا اینکه موفق شدند گل سوم را هم بزنند و یک کامبک شگفت‌انگیز رقم بزنند. در دقیقه ۸۷ فودن در سمت چپ محوطه حریف صاحب توپ شد، او خولیان آلوارز را در مقابل دروازه دید و توپ را به او سپرد. مهاجم آرژانتینی بلافاصله اقدام به شوت‌زنی کرد و موفق شد گل سوم را به ثمر رساند.

در دقایق پایانی شاهد اتفاق خاصی نبودیم و این دیدار جذاب با پیروزی ۳-۲ منچستر سیتی به پایان رسید.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج